Jump to content

Injectoare PD 2.0TDI distruse


alexabv
 Share

Postare recomandată

Deci sa inteleg ca si motoarele BMR au aceleasi probleme ( la nivelul injectoarelor ma refer) ca bine-cunoscutele BKP-uri ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara,

Din nefericire am ajuns sa caut acest topic pentru ca mi s-a intamplat si mie, mi-a cazut... un injector (Bosh PD).

Am fost la 2 teste in 2 locuri diferite; ambele mi-au spus acelasi lucru - injectorul 1; so sad.. astea le-am aflat dupa ce mi-am schimbat discuri si placutze frane+revizia 10.000 km.

Am un golf V (102.000 km) 2litri si 140 HP 2005-2006, cu serie motor BKD ,(ciudat pt ca am citit ca la anul 2005-2006 sunt serii motor cu BKP si BMM)si injectoare Simens.

Toata lumea imi spune foarte linistita sa-l schimb cu unul nou (vreo 2-2.500 roni bucata)si ca ar fi bine sa le schimb pe toate.

Eu inca mai merg cu masina (30km/zi)(parca as merge cu un Aro 10 , la cum miroase de sub capota).

Astazi am observat o chestie foarte ciudata.De cand am pornit dimineata masina si pana m-am intors seara acasa am avut aceleasi medii 8.6%l/km si 20 medie km/h , ceea ce nu mi s-a intamplat niciodata si nici nu cred ca e prea posibil la traficul din Bucuresti. E tot de la injector? Sau se strica si computerul de bord :banghead:

Ma gandesc daca exista vreun service/atelier unde sa-mi dea jos injectorul si sa incerce sa-l curete/reconditioneze (nu prea ma pricep)sau singura solutie este sa-l dau jos si sa-l schimb?

Stiti pe cineva care are un injector PD Bosh bun, second, cu serie 03G130073G?

Existe vreo cauza pt care s-a ars injectorul, care e Bosh? Sa ma astept si la celelalte injectoare?

Multumesc

Maria

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Maria, partea buna a lucrurilor este aceea ca boala de care a suferit injectorul tau PD NU este "contagioasa" asa cum este la cele Siemens (cod BKP, BMR). Nu cred ca ar trebui sa dai curs invitatiilor service-urilor sa schimbi toate injectoarele, inclin sa cred ca a fost un caz izolat.

Daca ti s-ar fi ars partea electrica a lui ai fi ramas in drum, iar daca motorul merge ca un tractor inseamna ca functioneaza in 3 injectoare.

Asteapta parerea si a altor colegi cu mult mai mare experienta in diesel decat mine.

P.S. Codul motorului tau este diferit de ceea ce ai gasit aici deoarece esti in sectiunea Passat, care are motoare diferite de Golf V.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiti pe cineva care are un injector PD Bosh bun, second, cu serie 03G130073G?

Existe vreo cauza pt care s-a ars injectorul, care e Bosh? Sa ma astept si la celelalte injectoare?

am eu ce-ti trebuie, Maria. ai pm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai devreme decat imi imaginam, dupa primul injector cazut la 50.000 de km anul trecut in mai - schimbat la un service in ungaria, eram pe autostrada cand s-a intamplat - acum la 66000 a cazut si al doilea.

partea proasta e ca mai sunt 2 care inca n-au cazut si pot cadea oriunde, partea buna e ca dracul parca nu mai e asa de negru dupa ajutorul dat de userul nitro_od, pe care il recomand fara nici un dubiu - avand in vedere ca fara sa il cunosc personal, doar auzindu-l la telefon, i-am trimis prin curier din timisoara un injector marti dupa-masa, miercuri a ajuns la el, l-a reconditionat, joi l-a retrimis iar vineri seara masina imi mergea din nou "in 4" :) unde mai punem ca m-a si indrumat telefonic in legatura cu procedura de testare si identificare a carui din injectoare era cel defect - pentru toate astea, jos palaria!

for the record, motorul e 2.0TDI BMR - 170 cp, MY2008 (luata in august 2007)

Modificat de cocomic
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc pt aprecieri @cocomic !

orice coleg ce are nevoie de indrumari sau asistenta pt as putea rezolva singur macar o parte din probleme, ma poate suna si, in masura in care ma pricep, il asist fara probleme free of charge.

cum spuneam si cu cateva pagini mai inainte, o constatare gresita poate costa posesorul mai mult decat trebuie .... ca sa nu mai vbm de cele voit gresite!

asa ca, daca imi sta in putere, va ajut cu placere sa evitati situatiile in care se poate profita de nestiinta voastra!

Modificat de nitro_od
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna seara, domnilor !

Mica poveste suna cam asa:

passat 4 motion,2,0 tdi 4motion 2007,si 190000 km

la 45000 km scimbat injector nr 3 (midocar mari meseriasi )

la 140000 km cazut injectorul 2 ,schimbat cu ajutorul baietilor meserie de la midocar toate 3 !!!!! ,in data de 18 aug 2010 (mi au facut un pret ok si datorita faptului ca dupa cum vedeti de km nu duc lipsa am zis ca nu e cazul sa risc!!)

si acum surprizzzza

saptamana trecuta italia ,oras, nu porneste,stiti ce urmeaza?

ati ghicit platforma service vw si aum e acum

injector mort si surprizzzzzzzzzzzzzzzzzzza si un mare grazzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzie vw,italieniii hotaresc sa schimbe in garantie TOATE INJECTOARELE,

n am scos 1 cent din buzunar.,tot ce pot sa va spun este ca am ramas placut impresionat de vw fie ca este italia sau midocar si pentru cei care zambesc ,sa tineti va rog cont ca in viata asta am schimbat pana acu vreo 18 masini ,

In concluzie pentru mine cat de curand un drum la MIDOCAR pentru o noua discutie legata de Touareg 2011 !

seara buna tuturor !!!!!!1

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand ce sa intamplat in Italia nu se va intampla niciodata la midocar sau oriunde in Romania. Masina daca e 2007 (intamplator e identica cu a mea...2.0 4motion 2007) mai avea garantie in 2011? sau asa e politica lor sa le schimbe doar ca sa respecte clientul si acesta sa reactioneze ca tine ( discutie despre tuareg 2011) in vreme ce clientii din romania dupa VW 2.0 isi vor cumpara orice altceva numai VW nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la intrebarea legata de garantie cred ca banuiesti raspunsul,dar pentru injectoarele schimbate la midocar in august anul trecut inca erau in garantie.

legat de parea finala poate este una personala sau nu,dar sa stii ca eu unu cred ca raport calitate pret si mai ales daca ai 4 motion este ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2.0 TDI 4Motion 2006, 100500km, nu am mai pornit in parcare ->tel VW Assistance -> platforma 1 realizeaza ca nu are voie sa tracteze pe 2 roti fiind 4Motion -> cheama platforma 2 care transporta masina la service -> injector ("da, e cam devreme. da, se mai intampla. nuuuuu, nu cred ca e o problema frecventa... " - yeah, sure :) -> 1100 euro (doar platforma platita de dealer, unul din cei mai mari din europa de altfel)

A doua oara cand ma lasa balta in 100000km (prima oara bineinteles pompa de motorina). Plus maruntisurile de rigoare: 2 butoane frana, nu stiu ce unitate de comanda la sistemul de lumini, exfoliere maner, etc.

Masina cumparata de noua, utilizata in conditii optime, in Europa de Vest: revizii la reprezentanta 15000km (refuzat long life) , fara multe trasee scurte, motorina numai premium, nu subturata, nu accelerat brusc sub pragul de intrare al turbinei, nu supraturata -mai ales rece, lasata la relenti cateva minute dupa drumuri lungi, ca idee placute de frana inca originale la 100000km... Sa mai zic ca nu e nici pe de parte prima masina, ca nu m-a interesat niciodata imaginea ci doar o masina placuta de condus, care sa nu fie neaparat premium, ci doar sa functioneze rezonabil.

JENANT! Un nivel tehnic si o ergonomie peste medie, o rata foarte buna de vanzari si popularitate nu justifica faptul de a nu-ti respecta clientii si de ai trata ca pe niste cretini. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Rusine si ADIO VW!

Modificat de aryes13
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florentin_FLR

Injector picat la 39000 km..Problema rezolvata cu ajutorul lui nitro_od,dimineata i-am dus injectorul,seara l-am luat.A doua azi am pus injectorul reconditionat de el si masina a pornit fara probleme :icon_thumright:!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-o facem lata. Pardon... lunga.

1. D@ny - 2.0 BKP 2006 masina nr 195.000 - 1 injector la 66.000 km acum am 90.000 km si nu am mai avut probleme .

2. antrax - 2.0 BKP 2006 1 injector la 60.000 km , al doilea la 60.500 km iar al treilea 93.000 km. al patrulea la 116.900

3. euurs - 2.0 BKP 2006 NICI UN INJECTOR PICAT, 50.000 km !

4. floto - 2.o bkp 3 injectoare 52348 km

5. ivooo - 2.0 BKP 4 injectoare 112000 km

6. iuly1209 - 2.0 BKP - 110.000 km , nici un injector schimbat

7. Andrei2000 - 2.0 BKP 2007 - niciun injector schimbat, 58.000 km

8. pronet - 2,0 BKP 2006 - 150.000 - nici un injector schimbat

9. lukety_peter - 2.0 BKP 2006 - 52000 km - un injector schimbat

10. Ottoflo - 2.0 BKP 2006 - 119.000 - 3 injectoare schimbate (al 4-lea da erori pe VagCom)

11. Michi - 2.0 BKP 2006 - 131000 km - 2 injectoare schimbate in ultima mie de km (si probabil 2 in Franta)

12. John78 - 2.0 BKP 2006 - 53000km - 1 injector

12 bis (hehe!) Mama Omide 2.0 BKP 2006. 4 injectoare schimbate in 1 an. Adica de la 75k la 100k. Ultimele 3 in decurs de 3 luni si 10k km.

14. Alexabv BKP 2006. 7 injectoare schimbate 1+4+1+1. Mai am de schimbat 2 din vechea generatie

15. Calin. BKP 2005 - 60000 km - 3 injectoare schimbate (26000, 34000, respectiv acum, 60000 km)

16. EL_TORO BKP 2005 - 103.000 - 4 injectoare schimbate (cazut doar unul dar spre siguranta schimbat tot) => Factura 8.000 RON

17. fantozzi007-2.0 TDI BKP 2006 132.000 km - 2 zile consecutive-2 injectoare Simens - pt siguranta a schimbat tot (4 injectoare, rampa injectoare, pompa carburant) => factura aprox. 8000 Ron

18. taipan_ro 2,0 BKP 2006 - 97000Km 1 bucata injector sper sa fie primul si ultimul....

19. 2.0 BMA 2006-120.000 Km.-2 injectoare(cu al treilea "rezerva" si setul de chei aferente,in portbagaj

20. Andrei_Tdi . Credeam ca nu mi se va intampla si mie. 2.0 tdi bkp noiembrie 2007. Mi-a picat injectorul Nr.3 acum 3 zile la 65mii km.

21. Emi78 - BKP 2006 primul injector cazut la 59.000

22. lukety_peter - 2.0 BKP 2006 - 60000 km - inca un injector schimbat

23. KPS - BKP 2007 - primul la 136.406 km, injector cilindru nr.1. A urmat al doilea 144804 km, injector cilindru nr.3

24. Vwalin - 2.0 BMR 2006 - 67232 km - 1 injector cilindrul nr 2. Injector cilindrul nr 1-71664km

25. bogdan -bkp 2005- 83000 km 2 injectoare (primul la 80500 in 3.10.10 al doilea la 83000 in 1.11.10)

26. eu_ursanu 2.0 tdi bkp 2006 , 1 injector cazut 62.000 km ,pret 2550 ron

27. TheOne06 2.0 tdi bkp 2006 , 1 injector cazut la aproape 53000 km

28. bogdan_jj 2.0 170 cp bmr - 1 injector la 93.000, acum 123.000 fara alte probleme

29. Dandax 2.0 BKP 2007 ~ 64000 - 2 injectoare picate in acelasi timp stand la semafor, schimbate toate 4 + rampa, etc

30. ADY12345 2.0 BKP 2007-170000-1 injector cazut stand la semafor+2 schimbate de fostul proprietar neamt

31. Ciommy15 2.0 BKP 2007- 69000km - primul injector cazut-inj nr 3

32. Dan, Octavia RS TDI 170cp BMN, 2007- 87.000km - inj nr 3

33. Rino - Passat 2.0 BKP 2006, 140 cp - 1 injector cazut la 68500 km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Primul injector cazut la 68500 km, reparat de nitro_od. La PBV costa 3700 ron, injector + cablaj + manopera.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

34. injector picat la 50 000km reparat de nitro_od

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"bine" v-am gasit :)

1. D@ny - 2.0 BKP 2006 masina nr 195.000 - 1 injector la 66.000 km acum am 90.000 km si nu am mai avut probleme .

2. antrax - 2.0 BKP 2006 1 injector la 60.000 km , al doilea la 60.500 km iar al treilea 93.000 km. al patrulea la 116.900

3. euurs - 2.0 BKP 2006 NICI UN INJECTOR PICAT, 50.000 km !

4. floto - 2.o bkp 3 injectoare 52348 km

5. ivooo - 2.0 BKP 4 injectoare 112000 km

6. iuly1209 - 2.0 BKP - 110.000 km , nici un injector schimbat

7. Andrei2000 - 2.0 BKP 2007 - niciun injector schimbat, 58.000 km

8. pronet - 2,0 BKP 2006 - 150.000 - nici un injector schimbat

9. lukety_peter - 2.0 BKP 2006 - 52000 km - un injector schimbat

10. Ottoflo - 2.0 BKP 2006 - 119.000 - 3 injectoare schimbate (al 4-lea da erori pe VagCom)

11. Michi - 2.0 BKP 2006 - 131000 km - 2 injectoare schimbate in ultima mie de km (si probabil 2 in Franta)

12. John78 - 2.0 BKP 2006 - 53000km - 1 injector

12 bis (hehe!) Mama Omide 2.0 BKP 2006. 4 injectoare schimbate in 1 an. Adica de la 75k la 100k. Ultimele 3 in decurs de 3 luni si 10k km.

14. Alexabv BKP 2006. 7 injectoare schimbate 1+4+1+1. Mai am de schimbat 2 din vechea generatie

15. Calin. BKP 2005 - 60000 km - 3 injectoare schimbate (26000, 34000, respectiv acum, 60000 km)

16. EL_TORO BKP 2005 - 103.000 - 4 injectoare schimbate (cazut doar unul dar spre siguranta schimbat tot) => Factura 8.000 RON

17. fantozzi007-2.0 TDI BKP 2006 132.000 km - 2 zile consecutive-2 injectoare Simens - pt siguranta a schimbat tot (4 injectoare, rampa injectoare, pompa carburant) => factura aprox. 8000 Ron

18. taipan_ro 2,0 BKP 2006 - 97000Km 1 bucata injector sper sa fie primul si ultimul....

19. 2.0 BMA 2006-120.000 Km.-2 injectoare(cu al treilea "rezerva" si setul de chei aferente,in portbagaj

20. Andrei_Tdi . Credeam ca nu mi se va intampla si mie. 2.0 tdi bkp noiembrie 2007. Mi-a picat injectorul Nr.3 acum 3 zile la 65mii km.

21. Emi78 - BKP 2006 primul injector cazut la 59.000

22. lukety_peter - 2.0 BKP 2006 - 60000 km - inca un injector schimbat

23. KPS - BKP 2007 - primul la 136.406 km, injector cilindru nr.1. A urmat al doilea 144804 km, injector cilindru nr.3

24. Vwalin - 2.0 BMR 2006 - 67232 km - 1 injector cilindrul nr 2. Injector cilindrul nr 1-71664km

25. bogdan -bkp 2005- 83000 km 2 injectoare (primul la 80500 in 3.10.10 al doilea la 83000 in 1.11.10)

26. eu_ursanu 2.0 tdi bkp 2006 , 1 injector cazut 62.000 km ,pret 2550 ron

27. TheOne06 2.0 tdi bkp 2006 , 1 injector cazut la aproape 53000 km

28. bogdan_jj 2.0 170 cp bmr - 1 injector la 93.000, acum 123.000 fara alte probleme

29. Dandax 2.0 BKP 2007 ~ 64000 - 2 injectoare picate in acelasi timp stand la semafor, schimbate toate 4 + rampa, etc

30. ADY12345 2.0 BKP 2007-170000-1 injector cazut stand la semafor+2 schimbate de fostul proprietar neamt

31. Ciommy15 2.0 BKP 2007- 69000km - primul injector cazut-inj nr 3

32. Dan, Octavia RS TDI 170cp BMN, 2007- 87.000km - inj nr 3

33. Rino - Passat 2.0 BKP 2006, 140 cp - 1 injector cazut la 68500 km

34. Boyzstuff - Octavia vRS TDI 170cp BMN , 2006 , 90500km - injectorul 2 Siemens VDO

toate bune .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Actualizare

1. D@ny - 2.0 BKP 2006 masina nr 195.000 - 1 injector la 66.000 km acum am 90.000 km si nu am mai avut probleme .

2. antrax - 2.0 BKP 2006 1 injector la 60.000 km , al doilea la 60.500 km iar al treilea 93.000 km. al patrulea la 116.900

3. euurs - 2.0 BKP 2006 NICI UN INJECTOR PICAT, 50.000 km !

4. floto - 2.o bkp 3 injectoare 52348 km

5. ivooo - 2.0 BKP 4 injectoare 112000 km

6. iuly1209 - 2.0 BKP - 110.000 km , nici un injector schimbat

7. Andrei2000 - 2.0 BKP 2007 - niciun injector schimbat, 58.000 km

8. pronet - 2,0 BKP 2006 - 150.000 - nici un injector schimbat

9. lukety_peter - 2.0 BKP 2006 - 52000 km - un injector schimbat

10. Ottoflo - 2.0 BKP 2006 - 119.000 - 3 injectoare schimbate (al 4-lea da erori pe VagCom)

11. Michi - 2.0 BKP 2006 - 131000 km - 2 injectoare schimbate in ultima mie de km (si probabil 2 in Franta)

12. John78 - 2.0 BKP 2006 - 53000km - 1 injector

12 bis (hehe!) Mama Omide 2.0 BKP 2006. 4 injectoare schimbate in 1 an. Adica de la 75k la 100k. Ultimele 3 in decurs de 3 luni si 10k km.

14. Alexabv BKP 2006. 7 injectoare schimbate 1+4+1+1. Mai am de schimbat 2 din vechea generatie

15. Calin. BKP 2005 - 60000 km - 3 injectoare schimbate (26000, 34000, respectiv acum, 60000 km)

16. EL_TORO BKP 2005 - 103.000 - 4 injectoare schimbate (cazut doar unul dar spre siguranta schimbat tot) => Factura 8.000 RON

17. fantozzi007-2.0 TDI BKP 2006 132.000 km - 2 zile consecutive-2 injectoare Simens - pt siguranta a schimbat tot (4 injectoare, rampa injectoare, pompa carburant) => factura aprox. 8000 Ron

18. taipan_ro 2,0 BKP 2006 - 97000Km 1 bucata injector sper sa fie primul si ultimul....

19. 2.0 BMA 2006-120.000 Km.-2 injectoare(cu al treilea "rezerva" si setul de chei aferente,in portbagaj

20. Andrei_Tdi . Credeam ca nu mi se va intampla si mie. 2.0 tdi bkp noiembrie 2007. Mi-a picat injectorul Nr.3 acum 3 zile la 65mii km.

21. Emi78 - BKP 2006 primul injector cazut la 59.000

22. lukety_peter - 2.0 BKP 2006 - 60000 km - inca un injector schimbat

23. KPS - BKP 2007 - primul la 136.406 km, injector cilindru nr.1. A urmat al doilea 144804 km, injector cilindru nr.3

24. Vwalin - 2.0 BMR 2006 - 67232 km - 1 injector cilindrul nr 2. Injector cilindrul nr 1-71664km

25. bogdan -bkp 2005- 83000 km 2 injectoare (primul la 80500 in 3.10.10 al doilea la 83000 in 1.11.10)

26. eu_ursanu 2.0 tdi bkp 2006 , 1 injector cazut 62.000 km ,pret 2550 ron

27. TheOne06 2.0 tdi bkp 2006 , 1 injector cazut la aproape 53000 km

28. bogdan_jj 2.0 170 cp bmr - 1 injector la 93.000, acum 123.000 fara alte probleme

29. Dandax 2.0 BKP 2007 ~ 64000 - 2 injectoare picate in acelasi timp stand la semafor, schimbate toate 4 + rampa, etc

30. ADY12345 2.0 BKP 2007-170000-1 injector cazut stand la semafor+2 schimbate de fostul proprietar neamt

31. Ciommy15 2.0 BKP 2007- 69000km - primul injector cazut-inj nr 3

32. Dan, Octavia RS TDI 170cp BMN, 2007- 87.000km - inj nr 3

33. Rino - Passat 2.0 BKP 2006, 140 cp - 1 injector cazut la 68500 km

34. Boyzstuff - Octavia vRS TDI 170cp BMN , 2006 , 90500km - injectorul 2 Siemens VDO

35. santity - Passat 2.0 140 cp, injector picat la 50 000km reparat de nitro_od

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am un passat 2006 2.0 TDI si brusc a incetat din viata. Initial am dat vina ca am ramas fara motorina, am alimentat-o si apoi am incercat sa o pornesc ... Fara reusita. Am chemat un mecanic cu vag comul si ii afiseaza 2 relee printre care si j271 defect. Problema e ca el banuieste ca este un injector in scurt din cate mi-a spus.

As vrea sa stiu si parerile dvs si daca a mai patit cineva asa ceva si informatii despre un pret pentru aceasta masina si in jur de cat variaza. Va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa arata la mine,si era injectorul :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara!

Am si eu o problema cu passatul meu iubit...

Intr-o seara, acum cca o luna a inceput motorul sa mearga prost deodata, neregulat, si s-a aprins in bord martorul de la bujii. La scanare, a aparut eroare la injectorul numarul 2, "electrical malfunction". Am fost la service, mi`a desfacut capacul de la motor, a strans putin mufele de la injectoare, a dat cu spray de contacti, pus capacul la loc, si gata!

Mi-a mers fara probleme pana acum, cand s-a intamplat acelasi lucru.

Mecanicul a verificat iar cablajele, dar nu pare sa fie vreo problema la ele. Aveti idee ce ar putea fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acelasi lucru am patit si eu, pe 1 decembrie 2010. Remedierea a fost la fel ca la tine DOAR ca a reaparut dupa alti 500km. Am schimbat cablajul si nu am mai avut probleme! De atunci pana acum am facut 7.000 km.

Am mers pe varianta cablaj deoarece simptomele nu erau clasice, pentru injector ars, plus ca tariful pentru cabraj (405 ron) << pret injector (2.600 ron).

A meritat sa risc acei 400 ron si astfel am scutit 2100 ron.

Acel mers prost al motorului nu se manifesta, pe langa o balbaiala la relanti, si print-o bataie?

Eu am avut urmatoarele coduri de eroare:

17674 - PD Unit Injector: Cylinder 3 (N242): Implausible Signal

P1266 - 006 - Short to Plus - Intermittent

18076 - PD Unit Injector; Cylinder 3 (N242): Electrical Malfunction

P1668 - 006 - Short to Plus - Intermittent - MIL ON

PS - daca motorul porneste, dar merge prost, nu te arunca sa schimbi repede injectorul! Daca mecanicul are vag cerei sa scaneze si sa vada pe ce injector apare eroarea apoi sa schimbe inj "defect" cu vecinul (switch). Daca este de la cablaj, eroarea trebuie sa ramana pe acelasi injector (ca pozitie), daca este de la injector eroarea se muta odata cu el!

PS2 - mecanicul meu era destul de sceptic referitor la solutia propusa de mine, el nu avea nici un interes sa ma puna pe mine sa cheltui banii pe un alt injector insa datorita nr. mare de inj. arse iti vine greu sa crezi ca poate sa fie altceva.

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact asa face si masina mea, ma refer la acea "bataie" la relanti. Acum astept sa vina din Germania suruburile pentru injectoare, deoarece atunci cand a facut interschimbarea de care mi-ai spus si tu, a observat ca suruburile erau alungite, si nu a mai avut ce sa faca. Voi reveni cu update, multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"PS - daca motorul porneste, dar merge prost, nu te arunca sa schimbi repede injectorul! Daca mecanicul are vag cerei sa scaneze si sa vada pe ce injector apare eroarea apoi sa schimbe inj "defect" cu vecinul (switch). Daca este de la cablaj, eroarea trebuie sa ramana pe acelasi injector (ca pozitie), daca este de la injector eroarea se muta odata cu el!"

Salut!

Am o amica care de curand si-a cumparat un Passat 2.0 TDI BKP (devenit deja celebru), a facut-o fara sa ma intrebe in prealabil sau sa ceara sfaturi( eu fiind un fost posesor de BKP :( ) . Asa cum este omul, cere ajutor si sfaturi decat atunci cand are probleme - mintea romanului cea de pe urma. M-a sunat sa ma intrebe ce poate sa aiba Passat-ul ei, pentru ca dimineata porneste greu, ii bate motorul si ii sta aprins in bord un martor . Am mers impreuna la Nurvil Rm Valcea. Initial cei de la VW, au crezut ca este vorba de cablajul injectoarelor, l-au schimbat. Am mers cu masina in probe si dupa 5 min au reaparut simptomele - mers neregulat al motorului - intrerupea si sarma elicoidala aprinsa in bord. Pe vag com eroarea era de la injectorul nr 3. S-a desfascut din nou capacul de la chiu loasa si s-a trecut la desfacerea tuturor injectoarelor. Mecanicii au incercat sa schimbe injectoarele intre ele, injectorul nr 3 cu un alt injector sa vada daca eroarea ramane tot la pistonul 3 sau daca se muta la un alt piston. Tot atunci am constatat ca din cele 4 injectoare Siemens, decat unul mai era original- de la pistonul 4. Injectorul de la pistonul 3, cel care facea probleme, era recent schimbat, avea serie de 2010 - fapt destul de dubios. Cand l-au desfacut mecanicii au constatat ca cei care schimbasera injectorul nr. 3 in loc sa foloseasca suruburile noi ale injectorului, le-au folosit tot pe cele vechi. Unul dintre suruburi se alungise si astfel injectorul nu mai era prins etans in chiu loasa - motorul pierdea compresie. A platit 240 Ron pentru toata operatia, schimbat suruburi injector, test diagnoza, iar un injector nou era 2.600 Ron + manopera. Toate service-urile pe la care a fost inainte i-au spus ca este vorba de injector, ca trebuie sa-l schimbe, ca asa sunt Passat-urile etc. Passatul a fost si ramane o masina complexa, multi vad putin pricep. O diagnoza facuta la reprezentanta si parerea unor mecanici scoliti pe la fabricile vw au scutit-o de o cheltuiala aiurea de 500 E...

Modificat de fantozzi007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

(...) in loc sa foloseasca suruburile noi ale injectorului, le-au folosit tot pe cele vechi. Unul dintre suruburi se alungise si astfel injectorul nu mai era prins etans in chiu loasa - motorul pierdea compresie. A platit 240 Ron pentru toata operatia, schimbat suruburi injector, test diagnoza (...)

Colegu',

Daca poti expune mai detaliat preturile, ar fi ok :)

Ma intereseaza in fapt cat costa o dracovenie din aia de surub?

In weekend, l-am ajutat pe un amic (coleg de forum) sa-si monteze la loc 2 injectoare decedate in Noiembrie, reparate, iar noi le-am montat la loc cu aceleasi suruburi...

Motorul lui nu-i merge neregulat, dar... abia are 48 de ore de cand s-a efectuat "operatiunea", so only time will tell :mellow:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Nu stiu exact cat costa, nu foarte mult. Poti merge la o reprezentanta VW, sau la un magazin sa faci comanda de ele. Am inteles de la mecanicii de la rep vw, ca aceste suruburi sunt de " unica folosinta" pentru ca tind sa se alungeasca si la o eventuala refolosire nu isi mai fac datoria, aceea de a strange etans injectorul in chiu loasa. De aceea cand se livreaza un injector nou se livreaza impreuna cu cele 2 suruburi, la pachet. Nu stiu daca amica asta a mea a mai pastrat factura de VW ca sa-ti pot spune exact cat au fost suruburile, pana la urma cat sa coste un surub, o suma modica.

Modificat de fantozzi007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am cumparat injector nou dar nu din reprezentanta..si 99% imi amintesc ca nu avea suruburi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!