Jump to content

Injectoare PD 2.0TDI distruse


alexabv
 Share

Postare recomandată

nu ma pricep la erorile astea, stiu ca daca ti-a picat un injector indif de motiv si te incadrezi la ce-am scris mai sus, trebuie sa ti-l schimbe

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdan724:

Mersi de raspuns si de idei, dar in cazul meu testul la turbina si injectoare l-am facut la reprezentanta VW si in timpul mersului, un electrician s-a suit in masina, a legat laptop-ul la ea si in timp ce conduceam, mi-a spus ca injectorul 4 are niste valori un pic ridicate dar nu cu mult peste medie, iar turbina functioneaza in parametrii aproape normali, nimic exagerat. Cu toate acestea, cand ma duc cu masina (mai ales) in treapta 2 si accelerez, cateodata nu numai ca pierde putere, ci parca cineva sau ceva ar agata efectiv masina. Nu numai ca nu trage, ci pur si simplu parca ceva s-ar bloca, sau ar pica 1 cilindru si trage inapoi motorul cumva. Nu-mi vine sa cred ca turbina poate sa cauzeze asa o mare gatuire in motor, incat sa ai senzatia ca te-ai agatat de ceva, sau poate??? Si pe langa asta, de fiecare data se aude un zgomot de joasa frecventa insotit de sacadarea mersului motorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alexstacescu

@Guszti: eu am avut aceeasi problema la un B5.5, cu aceleasi simptome, si dupa lungi cautari am ajuns sa schimb debitmetrul de aer. De atunci s-a remediat problema si nu a mai aparut.

Nu ma pricep prea bine in domeniu, nu stiu daca te va ajuta, dar din experienta proprie asta a fost rezolvarea. Merita incercat. Mult succes!

Modificat de alexstacescu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intrebare: seria injectorului e specifica fiecarei masini (4 buc serie pt 1 masina) sau doar se poate citit in ea anul de fabricatie al injectorului? cu alte cuvinte daca inlocuiesc intre injectoarele mele 2008 un injector cu altul fabricatie tot 2008 se poate spune ca nu a fost pe masina de la inceput?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce iti pot spune cu siguranta este ca fiecare injector are o serie unica, care nu trebuie confundata cu codul piesei - cel cu 073G/M in coada.Acum nu stiu daca aceste serii ale celor 4 injectoare sunt consecutive sau au alta legatura intre ele, dar inclin sa cred ca da.

Modificat de R_a_z_v_a_n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc. am sa incerc sa aflu mai multe si eu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu sunt serii consecutive dar fac parte din acelas lot sau apropiate ca data de fabricatie.

data fabricatiei (ultimele 6 cifre ale seriei) trebuie sa fie precedenta datei de fabricatie a masinii pe care o echipeaza (normal!) si destul de apropiata(cateva luni).

de cele mai multe ori am intalnit ca toate cele 4 injectoare sa fie fabricate in acelas an si luna dar zile diferite. data inscrisa pe valva piezo este de formatul AnulAnul/LunaLuna/ZiuaZiua

Modificat de nitro_od
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Domnilor moderatori, ne puteti lamuri si pe noi de ce au disparut cele cateva postari legate de circulara din 2 mai? Tocmai voiam sa gasesc nr. exact al acelei circulare, care nu mai apare pe nicaieri...a devenit document clasificat.Are rost sa mai spun ca azi, un dealer important din Bucuresti nu stia sau nu voia sa spuna nimic despre acea circulara....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc colegilor care mi-au raspuns si a caror post-uri au fost din nou sterse.Din pacate, se pare ca si aici se cenzureaza unele informatii, care pe de o parte sunt in interesul consumatorilor, iar pe de alta parte "prejudiciaza" interesul reprezentatelor VW, care nu vor sau evita(unele) sa suporte costul neglijentei producatorului.Nu cunosc natura acesteia circulare, dar vad ca are aceeasi valoare ca si Directivele europene, adica este la nivel de recomandare, fiecare interpreteaza si aplica dupa propria logica.Cam asta a fost cu tranparenta, fiecare se descurca cum poate.

Modificat de Bogdan724
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator
R_a_z_v_a_n

Tocmai voiam sa gasesc nr. exact al acelei circulare, care nu mai apare pe nicaieri...a devenit document clasificat.

Posturile respective au fost sterse si creat un topic nou cu aceasta informare. Documentul respectiv este un document cu circuit inchis care nu avea ce sa caute pe un forum public.

Link: FYI - Inlocuire cu titlu GRATUIT pentru injectoarele defecte Cod motor: BKP, BMR,BMN,BMA,BUZ,BVE,BWV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru precizare, eu sper ca acest forum sa ajute la apararea drepturilor noastre prin afisarea unor informatii utile cum a fost cea legata de circulara.Daca reprezentatele si-ar face datoria si ar instiinta toti utilizatorii de astfel de motoare cu probleme, m-as inclina in fata lor.Pana una alta, nu mi se pare corect sa ramana la latitudinea lor daca iti ofera aceasta informatie sau nu.Cineva care nu este informat, cum sunt cei mai multi posesori auto care merg de la A la B, poate sa plateasca bani grei din buzunar pentru aceasta nestiinta.Deci o modalitate de instiinta marea masa ca se schimba gratuit aceste piese costisitoare(fara mentionarea asa ziselor date interne/private care nu ma intereseaza) ar trebui sa existe si sa se efectueze.Daca totul ramane asa, la nivel intern, fiecare dealer isi va face de cap si va aplica "legea" dupa cum ii dicteaza constiinta.Aparati-va drepturile...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator
R_a_z_v_a_n
Publicat (modificat)

Multumesc pentru precizare, eu sper ca acest forum sa ajute la apararea drepturilor noastre prin afisarea unor informatii utile cum a fost cea legata de circulara.

...

Aparati-va drepturile...

Asta si incercam sa facem prin aceasta comunitate vwForum, sa punem TOATE informatiile cap la cap astfel incat toti membrii ei sa beneficieze de ele, DAR, fara a aduce prejudicii altor membri care, cu bunavointa, fac public unele mici "secrete" profesionale, dar care le pericliteaza pozitia in real life.

Sper ca se intelege ce am vrut sa transmit si aceasta discutie nu va continua decat pentru subiectul de fata.

Multumesc de intelegere!

Modificat de R_a_z_v_a_n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu multumesc de raspuns, cred ca toata lumea a inteles mesajul.

Modificat de R_a_z_v_a_n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alexstacescu:

Mersi de raspuns, am sa incerc sa schimb debitmetrul. Cred ca saptamana viitoare am sa ajung la service cu masina si am sa-i rog sa verifice debitmetrul si sa-l schimbe.

Am sa revin dupa ce vad ce zic la service, poate o sa se rezolve problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va salut domnilor! ma adaug si eu pe lista neagra... injector picat la 124600... l-am dus la reconditionat la colegul nitro pentru ca reprezentantele de la noi nu reconosc si motorul BRD ca fiind cu injectoare de unica folosinta, desi sunt tot siemens piezo-electrice. va tin la curent cu rezultatul, diseara sau maine dimineata e gata. drumuri bune!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alexstacescu

Intrebare: Pentru masinile import Germania se poate face ceva? sau trebuie sa fie cumparate din RO ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu conteaza provenienta masinii. A mea a fost luata din Germania anul trecut (cu 160k km la bord) iar la 167k km s-a busit injectorul 1 si a fost inlocuit in baza deja vestitei circulare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am luat masina, merge ok deocamdata am primit garantie scrisa 6 luni asa ca pot sa spun ca sunt multumit... si deci recomand baietii, sunt foarte de treaba si priceputi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu as mai intreba cum se pune problema pentru cei care au remapare la motor, deci nu mai au softul original de fabrica.Exista vreo conditie in sensul asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Audi si VW avand acelasi motor de 140 cp ati auzit sa aibe si ei probleme pe A6 de 2.0 140cp? M am uitat la audi pe forum dar n am gasit nimic.Stie cineva daca le pica injectoarele si la a6 cu acest motor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inteleg de aici ca doar daca pica se schimba???

in rest trebuie sa asteptam sa ne lase in drum nu ca sa putem schimba cate unul cate unul???

Modificat de R_a_z_v_a_n
Mutat din topicul FYI.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dap. Inchipuie-ti ce sentimente intense traiesti in depasiri pe Valea Oltului (de ex.) cand ai si 2 copii in masina...

Doamne-ajuta.

Modificat de R_a_z_v_a_n
Mutat din topicul FYI.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Audi si VW avand acelasi motor de 140 cp ati auzit sa aibe si ei probleme pe A6 de 2.0 140cp? M am uitat la audi pe forum dar n am gasit nimic.Stie cineva daca le pica injectoarele si la a6 cu acest motor?

Stiu ca cele de pe Audi, variantele de 140cp (cod motor BLB si BRE) au injectoare BOSCH. Cel putin BRE stiu sigur ca are Bosch. Prin urmare, nu au nici problema de care discutam noi aici pe aproape 60 de pagini, care vizeaza numai injectoarele Siemens. Poate-i confirma si altcineva care stie mai bine, sper sa nu dezinformez.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut baieti

am si eu un b6 bkp si deja 2 injectoare m-au lasat. chiar nu inteleg, de ce oare, de moment ce numai evo diesel bag in masina, filtrele la ficare 7,500 km schimbat si nu numai!

acum c atrebuie sa le schimb, aveti idee, de ce firma sa pun?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

citeste cele 60 pagini din acest topic si sigur vei gasi raspuns la intrebarile tale...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!