Jump to content

Injectoare PD 2.0TDI distruse


alexabv
 Share

Postare recomandată

alexstacescu - inainte de a se monta totul la loc, injectorul cu eroarea trebuie lasat, cu motorul pornit, fara mufa! Astfel motorul merge in 3, va merge prost, insa la mine asa isi revenea!

Explicatia a fost ca injectorul a ramas pe pozitia deschis, din acesta cauza se auzea acea bataie!

Tu zici ca ai schimbat injectoarele intre ele, eroarea s-a mutat impreuna cu inj initial sau a ramas pe acelasi cilindru?

Suruburile chiar nu le-ai gasit sa le cumperi, pe loc, de la repr. din orasul/judetul tau?

Pretul unui surub era de aprox 10 ron, prin septembrie, la midocar!

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde de unde le-ai cumparat. Eu am cumparat 4 injectoare noi de la reprezentanta. Nu le-am montat la ei. Pentru fiecare injector mi-au dat cate 2 suruburi noi plus indicatii pretioase despre cum trebuie schimbat/reglat injectorul dupa montaj. Asa cum am spus, depinde de unde le-ai cumparat, insa m-am convins de ce este foarte important sa schimbi aceste suruburi atunci cand schimbi si injectorul, nu este o regula, dar este foarte probabil ca aceste suruburi aparent neimportante sa creeze probleme destul de mari. O zi buna !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu a mai fost pornita, pentru ca trebuie sa astept suruburile, nu am gasit pe nicaieri in mangalia/constanta pe stoc, imi vin miercuri cred... abea apoi astept sa vad daca mai apare eroarea, si la ce pozitie. Aveti idee pe unde ar putea fi puncte sensibile ale cablajului de la injectoare? sa stiu sa verific cum trebuie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea ai ca sa verifici, probabil problema este la mufe! Iti recomand sa il schimbi, nu sa strangi mufele!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut eu locusc in Italia si pe forumul italian am citit ca de circa 2 saptamani cand iti pica un injector ti le schimba toate in garantie. Un pic de timp in urma au facut o manifestatie la oficiile volkswagen din Verona ,au scris si ziarele si au dat si la tv si pare ca sa schimbat ceva in politica lor, si spera ca vor tine cont si volkswagen din Romania. :Driver: :icon_thumright:

Modificat de liviolivio6
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce bine ar fi...dar greu de crezut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciommy15 Tu nu ai motor bmp??

Modificat de liviolivio6
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciommy15 credeam ca 4x4 au numai motoare bmp dar vad ca nui asa.Eu ma simt norocos cu acest motor, :rolleyes:

Modificat de liviolivio6
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt curios daca treaba cu schimbatul injectoarelor in Italia se aplica numai celor care au luat masina de noua, sau si celor care o au luata second :)) ca asa le`ash schimba si io.... :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi am fost la service. Au venit prezoanele de la injectoare, s-a pornit motorul cu injectoarele interschimbate, iar eroarea a reaparut dupa cca. 5 km, tot pe injectorul 2. Maine vine cablajul din chiulasa.

Am asistat la verificarea cablajului care se intinde de la mufa chiuloasei pana la calculatorul motorului, acela de sub stergatoarele de parbriz. Acolo totul pare sa fie ok, testat cu aparatul din loc in loc la punctele care se credeau sensibile.

Am observat ca acel cablaj are doua cabluri in plus, cu capetele lasate libere la cca 5 cm. de mufe (mufa de la chiulasa si mufa de la calculator), ca in cazul in care unul dintre fire este intrerupt, sa se poata inlocui (lucru care m-a impresionat, si in acelasi timp intrigat). Asa ca daca dupa schimbarea cablajului din chiulasa vor mai apare probleme, voi suspenta cablul corespunzator inj 2 si il voi inlocui cu unul dintre cele 2 libere.

Voi reveni maine cu update.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are cum sa fie cablul care face leg dintre chiulasa si calculator! O sa vezi ca problema este de la cablajul injectoarelor!

PS - trebuia sa postezi codul de eroare!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa cum ti s-a mai recomandat, cel mai simplu era sa schimbi injectoarele intre ele apoi sa pui vag-ul sa vezi daca eroarea se mentine la injectorul de la pistonul 2...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Astazi am fost la service. Au venit prezoanele de la injectoare, s-a pornit motorul cu injectoarele interschimbate, iar eroarea a reaparut dupa cca. 5 km, tot pe injectorul 2."

Asta s-a si facut, numai ca pana am ajuns eu la service, mecanicul se apucase sa verfice si celalalt cablu, "pentru orice eventualitate". Si eu am fost si inca sunt 95% sigur ca de acolo este problema, dar mecanicul a avut o atitudine "play safe" - ceea ce se mai poate traduce si: "vreau sa te incarc putin la nota de plata". Dar de, asai romanul. Eu as fi multumit sa se rezolve odata si sa ma bucur de ea fara grija.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze ! Nu am fost atent. Asta si vream sa spun, ca in cazul in care ti-a ramas eroarea tot pe cilindrul 2 atunci este clar de la cablajul injectoarelor. Acel cablaj costa undeva pe la 400 RON . Bafta !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In Italia functioneaza asa : cand ramai in pana din cauza unui injector, esti dus intr-un atelier vw , unde se constata defectul , se trimite seriile de la injectoare la centrul vw Italia, se primeste ok pentru schimbarea tuturor injectoarelor si a cablajului inclusiv suruburile inj. Nu conteaza daca masina are reviziile facute in unitati vw sau la timp .

pret suruburi injector ..03G103385 A 2,48 eur

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este OK!

Masina e gata, merge, deocamdata nu a mai facut probleme. Eu zic ca s-a rezolvat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

apare numai la pornirea la rece daca sterg eroarea si las masina pornita maxim 2 minute nu mai apare eroarea ati mai intilnit?

17055 - Cylinder 1 Glow Plug Circuit (Q10): Electrical Fault

P0671 - 006 - Short to Plus - Intermittent - MIL ON

Freeze Frame

Fault Status: 10100001

Fault Priority: 1

Fault Frequency: 176

Reset counter: 232

Mileage: 142211 km

Time Indication: 0

Date: 2010.12.21

Time: 18:37:49

Freeze Frame

RPM: 0 /min

Text: 0 Nm

Speed: 0.0 km/h

Text: 0.0 %

Voltage: 11.30 V

Bin. Bits: 10110000

Temperature: 9.0°C

17056 - Cylinder 2 Glow Plug Circuit (Q11): Electrical Fault

P0672 - 006 - Short to Plus - Intermittent - MIL ON

Freeze Frame

Fault Status: 10100001

Fault Priority: 1

Fault Frequency: 176

Reset counter: 232

Mileage: 142211 km

Time Indication: 0

Date: 2010.12.21

Time: 18:37:49

Freeze Frame

RPM: 0 /min

Text: 0 Nm

Speed: 0.0 km/h

Text: 0.0 %

Voltage: 11.30 V

Bin. Bits: 10110000

Temperature: 9.0°C

17057 - Cylinder 3 Glow Plug Circuit (Q12): Electrical Fault

P0673 - 006 - Short to Plus - Intermittent - MIL ON

Freeze Frame

Fault Status: 10100001

Fault Priority: 1

Fault Frequency: 176

Reset counter: 232

Mileage: 142211 km

Time Indication: 0

Date: 2010.12.21

Time: 18:37:49

Freeze Frame

RPM: 0 /min

Text: 0 Nm

Speed: 0.0 km/h

Text: 0.0 %

Voltage: 11.30 V

Bin. Bits: 10110000

Temperature: 9.0°C

17058 - Cylinder 4 Glow Plug Circuit (Q13): Electrical Fault

P0674 - 006 - Short to Plus - Intermittent - MIL ON

Freeze Frame

Fault Status: 10100001

Fault Priority: 1

Fault Frequency: 176

Reset counter: 232

Mileage: 142211 km

Time Indication: 0

Date: 2010.12.21

Time: 18:37:49

Freeze Frame

RPM: 0 /min

Text: 0 Nm

Speed: 0.0 km/h

Text: 0.0 %

Voltage: 11.30 V

Bin. Bits: 10110000

Temperature: 9.0°C

17672 - PD Unit Injector: Cylinder 2 (N241): Regulation Range Exceeded

P1264 - 006 - Short to Plus - Intermittent

Freeze Frame

Fault Status: 00100001

Fault Priority: 0

Fault Frequency: 121

Reset counter: 234

Mileage: 142220 km

Time Indication: 0

Date: 2010.12.22

Time: 11:06:44

Freeze Frame

RPM: 1056 /min

Text: 96 Nm

Speed: 54.0 km/h

Load: 77.6 %

Text: 4.875 uF

Text: 13.50 mJ

Text: 8 mJ

Raw, Form. N/A: 000 000 000

Modificat de dragos82
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca cei de la OPC stau sa caute probleme pe forumuri ca sa se poata autosesiza :)

De-aia zic ca ar trebui inaintata lista impreuna cu marturiile posesorilor care au pierdut servodirectia si servofrana in momentul in care le-au picat injectoarele.

In alte tari se procedeaza altfel decat la noi... Daca vine cineva cu un injector dus fie se suporta o parte din costurile de schimbare, fie se suporta costurile integral. Am citit si despre cazuri cand s-au schimbat gratis toate injectoarele (cu cele model nou) si cablajul pentru un singur injector defect.

In Marea Britanie posesorii de masini VAG cu injectoare Siemens au inceput sa se organizeze pe forumuri si sa-si trimita expetientele vizavi de injectoare catre VOSA (un fel de ARR care se ocupa si cu recall-uri) in speranta ca se va face recall pentru ca masinile pe care le conduc le pot pune viata in pericol.

Cred ca ar fi bine daca s-ar si mediatiza problemele astea. In mod sigur televiziunilor si ziarelor le va conveni "scandalul".

Modificat de sorin_balan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Au mai fost

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acesta este un topic tehnic, intr-o arie tehhnica!

Orice discutie care face referire la actiuni in instanta, opc, petitii etc. se vor posta in ariile specifice ale acestui forum, nu aici!

Va multumesc!

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut!sunt si eu posesor de vw passat b6 2.0 tdi!am avut onoarea sa schimb doar un injector pana la veritabilii 74.000 de kilometri dar tare imi este frica de faptul ca se apropie inca o aniversare....acum vin si eu cu o intrebare la cunoscatorii de automobile si la posesorii d passat:ce se poate face sa avem si noi masini sigure si sa nu ne mai fie frica sa mergem la un drum lung???putem sa schimbam injectoarele cu alta marca sa nu mai punem siemens?tot am cautat si nu am gasit nimic...va multumesc si astept un raspuns

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai căutat destul de mult. Ai aici răspunsul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai sa va povestesc si eu ce patesc de vreo 6 luni cu aceste mirifice injectoare PPD Siemens. Un prieten cu Passat m-a sunat saini spuna ca s-a oprit brusc masina. Bun. Injectorul 1 defect.S-a dus la reprezentanta, a cumparat suruburi, injector, cablaj. Dupa ce am montat tot, eu personal, masina a pornit, totul ok. In mers au aparut problemele. De la treapta a 3a in sus, intre 1700 si 2300 vibreaza foarte foarte urat masina. Valori pe injectoare bune, nicio eroare stocata, am schimbat si injectorul 2 pt ca avea valoarea cam ridicata, reglat toate injectoarele...nu ii dau de cap, credeti-ma. Aveti idee de ce/

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

monitorizeaza compensarile injectoarelor (grup 13) in timpul functionarii inclusiv de la treapta a 3-a in sus peste 1700rpm (unde apar problemele). banuiesc ca masuratorile le-ai facut stationar la ralanti si turatie iar compensarile ECU sunt in limite normale(0.50 - 1.50mg/str, maximul fiind 2.99mg/str) rezonabile pana pe la 1100-1200rpm dupa care se stabilizeaza la 0.00 mg/str.

incearca sa revii cu mai multe detalii dupa testele in mers si poate mai multe minti la un loc or face lumina...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!