Jump to content

Se opreste motoru cand bag in marsarier


carceacristian
 Share

Postare recomandată

carceacristian

Salut baieti,

Am si eu o problema ENERVANTA la culme :( .Acum cateva zile,cand am dat sa pornesc motoru,becul de la baterie se aprindea sacadat.Dau sa bag marsarier,si mi se opreste motoru.Il pornesc,iar imi face aceeiasi figuri,mi se opreste motoru.

M-am gandit ca ar fi de la bornele de la baterie,care am zis ca poate or fi oxidate.Le curat si bornele de la baterie si plusu si minusu cu smirgher,apoi le dau cu putina vaselina(bateria e noua,are aprox 2-3luni),dupa care pun contactu,iar becurile ABS si AIRBAG,ramaneau aprinse.Dau sa pornesc si motoru porneste,apoi se opreste.Am incercat urmatoarea faza:

-pun contactu(fara sa pornesc motoru),ledul de la baterie se aprindea sacadat,apoi bag in marsarier,dupa care s-a stins TOT bordu,toate beculetele(ABS,AIRBAG,BATERIE)

-las contactu incontinuare(fara sa pornesc motoru)scot din marsarier becurile se aprind.

-dau la cheie,electromotoru invarte,dar nu porneste

Dupa ceva timp,pun contactu,dau sa pornesc si totul revine la normal,stingandu-se toate becurile normal,(becul de la baterie,NU mai se aprindea scadat,totul OK).Dupa ceva timp,iar mi-a facut figuri la greu.

Sfaturi?vreo parere ceva?voi ati mai patit?Eu cred ca am vre-un scurt pe la firele de pe langa cal,de langa schimbator.Maine am sa desfac,pur si simplu,m-am umplut de nervi.Multumesc frumos

Modificat de carceacristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inainte sa desfaci,

fa un scan cu VAG-COM si ai sa vezi ce o doare

respect,

Marius

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

carceacristian

Salut,

Am uitat sa precizez,ca am facut un scan,cu vag-com 3.11,si nu mi-a dat nici o eroare.Multumesc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

carceacristian

Salut baieti,

Am desfacut invelisu de la hayon si m-am gandit sa vad daca nu cumva am scurt la becurile de la marsarier.Am verificat cu un aparat de masura si toate 3 firele la becurile marsarier/ceata de pe partea dreapta(albastru-negru,maro si crem-gri),faceau scurt intre ele.La stopul din partea stanga,NU se intampla asa.Mai mult ca sigur am scurt la becurile de marsarier/ceata,si cand dau sa bag masalier,ca ele sa se aprinda,atunci fac urat de tot scurt si caculatorul taie alimentarea,astfel rezultand oprirea motorului,sau blocarea lui de inainte de a porni.Banuiesc ca asta este o chestie de siguranta si de scurt,se "ocupa" calculatoru.

In alta ordine de idei,decand am avut accidentu,si baietii de la service mi-au umblat la pragurile dreapta/stanga pt a le repara/indreapta ,etc,probabil au ciupit si firele respective,iar in timp mi-a dat scurt.Problema e,ca nu stiu exact,traseul a celor 3 fire.

Baieti,pe scurt,rugamintea mea este daca cineva are o schema electrica,cu instalatia de la Seatul meu Leon,va raman dator.Credeti-ma ca am inebunit,i-am facut motoru,pe urma accident,pe urma dute la pitesti sa iei piese,si in final am ramas cu un gust amar lasat de service :)

Imi cer scuze,ca am fost putin offtopic,insa nu m-am putut abtine. :)

Va multumesc,frumos,

post-9811-1270295479_thumb.jpg

Modificat de carceacristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are calculator care sa se ocupe de scurturi. Daca e scurt la masa se arde siguranta respectiva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

carceacristian

Salutare,

Am verificat si sigurantele si vad ca nu e arsa nici una.Am sa iau firu de la A la Z,insa ce-i mai rau e ca tre sa desfac toata banda aia izolatoare si ca tre sa iau pe bajbaite firu. E imposibil ca acele 3fire de la marsarier +stop de ceata sa faca contact intre ele.Undeva face vreun scurt sau se ating intre ele.Daca nu ma descurc am sa apelez la un electrician.Multumesc frumos,Al Bundy :icon_thumright:

Modificat de carceacristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pt inceput scoate siguranta 7 din lateralul bordului si vezi daca se mai opreste...

ca o paranteze.. motoru tau se opreste din cauza imobilizatorului ca pica odata cu bordu.... deci problema este prin zona bordului nu haionului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

carceacristian

salutare baieti,

Vad ca motoru nu s-a mai oprit.Swat Cat ,ai avut dreptate.Aseara mi s-a aprins becu de la bujia incadescenta.Azi am bag Vag-Com-ul.La prima scanare am primit mai multe erori,dupa care le-am sters.Insa la "ultima scanare",eroarea asta nu vrea sa dispara,deloc:

01316 - ABS Control Module

49-10 - No Communications - Intermittent

Cand pun contactu,sa dau la cheie,martorii ABS, AIRBAG, NU se sting,decat dupa ce pornesc motoru.

Ce-i de facut?...Multumesc anticipat.

Scanare_1.doc

ultima_scanare.doc

Scanare_1.doc

ultima_scanare.doc

Modificat de carceacristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
carceacristian

Salutare baieti.

S-a dovedit a fi un scurt intre cele 2 fire de la mufa,pt sonda de marsarier,de pe cutie.Un "meserias"(ca altfel nu-i pot spune),eu credeam ca-i electrician,mi-a tras un +(din bord,de la blocu de lumni),la plusul mufei de marsarier.Acuma ,motoru porneste super,iar becul de la baterie nu se mai aprinde sacadat,adio cu toate erorile,totul merge normal.Ce vreau sa va intreb eu pe voi,cine are idee,unde duc cele 2 fire de la mufa de marsarier?...la traaseul lor ma refer(trebuie sa il verific dumnezeieste),si sa renunt la toate improvizatiile ,de toti carpacii.

Multam,fain

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se alimenteaza de la sig 7 prin punctul 114.

post-1788-1271706077_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...
carceacristian

Salutare baieti,

Ca fapt divers scriu aici,oricum numai are nici o relevanta.Va zisesem ca am un scurcircuit,si ca cineva mi-a legat un + de mufa de marsarier.Cand mi s-a stricat cutia de viteze avea o pilitura in ea de toata frumusetea http://vwforum.ro/index.php?showtopic=70074&hl= .Cred ca si scurtu asta se leaga cu pilitura din cutie.Cand o sa termin cutia de montat+montat pe masina,am sa scot plusu ala suplimentar pus pe sonda de marsarier,sa vad cum reactioneaza.

Numai bine,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

salut !am o problema la un passat din 98, cd bag in mansarier m-i se opreste motorul...si imi pica tot curentul de la bord.cum scot din mansarier imi revine curentul la bord si pot porni masina. i-am facut o scanare cu VAG si imi da o eroare ceva cu ABS!ma poate ajuta cineva cu aceasta problema????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scoate mufa de la sonda de mers inapoi si vezi daca mai face.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salutare baieti.

S-a dovedit a fi un scurt intre cele 2 fire de la mufa,pt sonda de marsarier,de pe cutie.Un "meserias"(ca altfel nu-i pot spune),eu credeam ca-i electrician,mi-a tras un +(din bord,de la blocu de lumni),la plusul mufei de marsarier.Acuma ,motoru porneste super,iar becul de la baterie nu se mai aprinde sacadat,adio cu toate erorile,totul merge normal.Ce vreau sa va intreb eu pe voi,cine are idee,unde duc cele 2 fire de la mufa de marsarier?...la traaseul lor ma refer(trebuie sa il verific dumnezeieste),si sa renunt la toate improvizatiile ,de toti carpacii.

Multam,fain

Salut carceacristian

Poti sa mi spui si mie unde se afla localizata aceasta mifa de la sonda de mers inapoi? Am si eu aceeasi problema ca si tine si as vrea sa o rezolv cumva sa verific aceasta mufa de la sonda...si poti sa imi mai dai mai multe detalio despre improvizatia facuta? Multumesc frumos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe cutia de viteze, accesezi conectorul prin partea stanga a motorului - in spatele lui, pe cutie. Intai verifica cablajul - daca este ok, schimba sonda - nu face improvizatii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare baieti

 

 

Scuzati-ma pentru greseli,in primu rand.

Am scris gresit in 2010,MII DE SCUZE!.Nu stiu ce a fost in capul meu,de obicei ma uit de 2x la ceea ce scriu.Scuze...

Deci meseriasul respectiv,a legat un fir de +care vine de sub bord si care,a fost dus direct la un fir la mufa POMPEI DE INJECTIE.

Dupa legarea firului (sincer nu stiu exact ce nr ar firului,mufa avand  firele numerotate parca 8 in total),becurile se aprindeau clar si aprins si motorul nu se mai oprea,decat f rar.Se oprea dupa 1 sec,dupa ce il porneam, NU si marsarier(cum mi se intampla la inceput).Acum nu sunt in localitate,si nici masina nu o am langa mine,dar daca te intereseaza, am sa ma uit si am sa iti zic( sa imi aduci aminte,te rog sa nu uit)

In primu rand parerea mea e sa faci un schimb de relee cu prieten.E vorba de releul 109( vezi ca e un topic dedicat pt el).

Eu aveam demult eroarea asta cu:

17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer

            P1570 - 35-10 - - - Intermittent

Dupa ce firu a fost tras,eroarea asta a persitat,insa dupa cum am zis nu mi se mai oprea in marsarier deloc,mi se oprea doar la o 1secunda dupa ce porneam.

Insa NUMAI dupa ce am schimbat releul 109,cu tot cu fir tras,care il am si acum tras,am scapat DEFINITIV de orice de opriri ale motorului,si de eroarea de mai sus si de eroarea cu ABS-ul..

Poate gresesc cu ceva,insa asta s-a intamplat.Ca e o tiganie cu firu ala recunosc suta la suta,dar eu cu electrica asta fina sunt total paralel.Poate sunt alti colegi de ai nostrii,mai in masura sa explice ce zic eu,ca pe mine sincer ma depaseste.De aia am fost si la service,atunci,ca altfel nu mergeam nici in ruptu capului.

In alta ordine de idei,pilitura care am avut-o in cutia de viteze nu a avut nici o legatura cu oprirea motorului,pot sa spun asta 100%,iar plusul de la sonda de la marsarier,a fost un fir tras de alt destept,care n-a avut nici o legatura cu oprirea  motorului,cred ca fusese pt altceva(n-am idee ce),l-am deconectat si izolat.

Modificat de carceacristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Ajutor,

Aceeasi problema o am si eu.Dimineata a pornit "la sfert" ,am parcurs cca 12km pana in parcarea unui market, am oprit motorul, apoi dupa o ora nu a mai vrut sa porneasca.Electromotorul invarte dar nu porneste motorul.Am bagat cheia si am invartit pana s-au aprins martorii in bord,apoi am scos cheia din contact.Aceasta operatie am facut-o de vreo 5-6 ori.Nu a pornit. Am luat borna de "+'', dupa 10min  am pus-o la loc, bag cheia in contact (invart-demaror) porneste.Apoi calc ambreajul si bag in marsarier,in momentul cand am apasat maneta si am bagat-o in marsarier, fara sa iau piciorul de pe ambreiaj s-a oprit motorul. Am luat de la capat operatia ''desfacut borna-asteptat 10min-pus borna-pornit motor''. Am asteptat pana s-a eliberat locul de parcare din fata mea , calc ambreiaj-treapta 1 - masina se misca de pe loc- accelerez-treapta 2- s.a.m.d. Ajung in fata blocului (zic in sinea mea ''hai sa mai incerc o data'') bag in marsarier ''parchez cu spatele'',oftez usurat, totul este OK. Dupa cateva ore cobor sa mai incerc inca o data.De data asta nu a mai vrut ''in ruptul capului'' sa ma asculte. Am reusit sa o pornesc ( ia borna- pune borna ), dar cand o bag in marsarier se opreste motorul, in celelalte trepte de viteza nu se opreste. 

Multumesc.

Modificat de #GABI##
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scoate mufa de la senzorul  de mers înapoi de pe cutie și vezi dacă se mai oprește.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am scos mufa de pe cutia de viteze, am dat jos ambele stopuri stanga-dreapta si le-am verificat (bec + circuit ) sunt in regula. Am controlat sigurantele pe fiecare in parte , nu este nici-una arsa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am scos mufa de pe cutia de viteze, am dat jos ambele stopuri stanga-dreapta si le-am verificat (bec + circuit ) sunt in regula. Am controlat sigurantele pe fiecare in parte , nu este nici-una arsa.

 

S-a rezolvat prin desfacerea suportului cu relee + contactul electric. Prin mai multe introduceri ale cheii in contact s-a constatat ca partea electrica a contactului nu functioneaza cum trebuie. Am schimbat partea electrica, dupa care am facut cateva probe si totul este OK. Concluzie - contact electric - defect. Pret contact FEBI =50 ron.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!