Jump to content

Passat B6... Ghinion Sau Marfa Proasta


SVW
 Share

Postare recomandată

Salut,

Cumparasem noul Passat, placand-mi in primul rand design-ul si cunoscand traditia VW in materie(motoare bune, fiabilitate etc)... masinile detinute anterior fiind tot VW.

Dar se pare ca B6 nu respecta traditia, noul Passat avand o suita de probleme tehnice care, parerea mea, nu face decat sa slabeasca din prestigiul VW de a fi un constructor de masini fiabile.

Poate o parte din vina o au furnizorii care - se pare - au furnizat/furnizeaza subansambluri de proasta calitate, dar probabil e si vina producatorului - care vrea sa-si maximizeze profitul alegand cei mai ieftini furnizori(dar care produc de o calitate indoielnica) si rezultand o masina care a ajuns sa 'sufere' acut din cauza asta.

In fine, la revizia de 30K, m-am dus si cu o 'mica' problema - vibratii destul de mari la ralanti. Au zis ca o sa se uite...

Spre final, am vazut o cucoana tot facand poze pe sub masina in special in spate; am intrebat daca este vreo problema si raspunsul a venit imediat:

1)trebuie schimbata volant

2)telescopul dreapta spate scurs aproape tot

Masina are 28K si nu a carat pietre si niciodata nu a fost incarcata la maxim sau supraincarcata; de asemenea nici gropi de calibru nu a luat.

I-am intrebat cum e posbil asa ceva si raspunsul a venit sec: sunt care vin si la 3 saptamani cu ele curse, nu mai vorbim de volant care e o problema generala la Passat.

Dezamagitor... ce sa zic.

Norocul meu, daca pot spune asa, este ca, pana in 30K, se pare ca bucsele, telescoapele, pivotii etc se schimba pe garantie - daca sunt defecte de fabricatie. volant e in garantie pana la 100k sau 2 ani.

Acum sunt programat pe luni pentru cele 2 schimbari/operatii(mi-au zis ca trebuie sa las masina acolo in ziua aia).

Intrebarea mea este, cunoscand calitatea serviciilor din service-urile romanesti, trebuie sa stau acolo sa vad ce fac - in special cu telescopul - sau sa verific la un alt service autorizat(tot VW) calitatea manoperei.

Ce e mai bine de facut ca sa fiu sigur ca nu o sa am probleme in viitor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 715
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Andrei2000

    40

  • geovadim

    34

  • alxrro

    34

  • Mama Omide

    32

Top Posters In This Topic

Posted Images

Din pacate ai doua variante: stai acolo si astepti fara a vedea masina, eventual vezi daca o alearga cineva prin curte, sau o lasi si te suna ei cand este gata. Eu am practicat ambele variante. Chiar daca stai acolo si iti pierzi timpul nu ajuta la nimic. Cea mai fericita varianta ar fi sa cunosti pe cineva la service. Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, cred ca solutia cu omul dinauntru e cea corecta... am sa vad ce sa fac.

Totusi ma gandesc serios sa verific ce-au facut la alt service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am luat Passatul de 2 saptamani si am in jur de 2300km dar au aparut unele probleme adica soriceii din bord,motorul troncane ingrozitor mai ales la relanti consuma ulei, senzorul de ploaie merge cum vrea el si alte lucruri ma gandesc cum o sa mearga dupa 100 mii de km????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaa...stai asa!

Ce inseamna vibratii la ralanti?

Ca si mie cand stau pe loc la semafor mi se pare (NU MI SE PARE) ca se zgaltaie masina cu mine....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problemele la masini noi sunt la mai toate marcile. Cel putin la Mercedes si BMW (modelele scumpe) am auzit eu de doua cazuri de toata jena, asa ca...

Asta e noua politica a firmelor producatoare de masini. Nu se mai fabrica pt a rezista multi multi ani si se grabesc sa le scoata pe piata inainte de a termina testele, deh si concurenta asta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mama Omide - si eu patesc

acelasi lucru dar sincer nu stiu de la ce este...daca afli ceva...

Modificat de Ten2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am eu atatea probleme pe Logan atatea cate aveti voi pe Passat. Sper sa nu fi aruncat banii prin comanda pe care am facut-o recent la VW. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate cineva sa-mi explice si mie de ce cateodata merge ca un bondar de nu il auzi si cateodata te scoate afara ce troncane?????????? folosesc aceas motorina de cand l-am luat si acelas peco

Modificat de marius323
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate sa-mi axplice cineva de ce mi s-a ars CD_playerul de 3 ori si urmeaza sa-l schimb pe al 4-lea? Este un RCD 500 MP3 player cu CD changer incorporat....RUSINE....60 mil Rol???????? Pai dupa ce trece garantia ce fac? Eu vreau unul original in "firea lui"...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a mea are deja 4000 de km... toarce usor ca o pisicuta si nu am nici un fel de probleme...sa ma consider norocos? mai bine sa nu cobesc. Drum Bun!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am vibratii, mai ales cand e motorul rece (nu merg cu masina cateva ore).

Pe deasupra s-a cam dus si frana de mana (deget) :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Preia cineva un leasing de passat? :) Vine prin august.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator
Poate sa-mi axplice cineva de ce mi s-a ars CD_playerul de 3 ori si urmeaza sa-l schimb pe al 4-lea? Este un RCD 500 MP3 player cu CD changer incorporat....RUSINE....60 mil Rol???????? Pai dupa ce trece garantia ce fac? Eu vreau unul original in "firea lui"...

Nu esti singurul care are probleme cu RCD 500 MP3 player-ul. Am un bun prieten care a luat Passat 2.0 TDI de 170 CP, DSG, cu aceeasi sonorizare si dupa aproximativ doua luni s-a ars. A schimbat aparatul cu totul, la reprezentanta, pe garantie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pinguinuldestepa

al meu a venit fara cod si normal ca idiotii aia d la dealer l-au blokt ca au bagat ei niste coduri la misto.asa k stai linistit asta avem cu asta defilam

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar ati incercat codul la aparatele pe care le aveti pe masina ?

Un amic a scos borna nu mai stiu pentru ce si cand a introdus codul surpriza nu era bun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe deasupra s-a cam dus si frana de mana (deget) :)

Cum adica "s-a cam dus" frana de mana?

Eu nu am nici o problema, merge excelent, nu am zgomote sau scartaieli deloc in masina si imi pare chiar silentioasa masina pentru un diesel. Eu cred ca voi nu ati fost cu alte dieseluri, masina e foarte bine antifonata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

petrerainof

este enervant de silentioasa...chiar si la 180km/h...e primul meu diesel si pot sa spun ca imi lipseste bazaitul tobelor de la benzina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A exista un recall pentru Passat, din cauza volantei. Detalii aici (flywheel = volant): http://www.vosa.gov.uk/vosa/apps/recalls/s...025719B0033C190

Probabil cei care se plang de volant au modelele acelea. Nu cred ca pe cele actuale mai este problema asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mama Omide, Ten2

Vibratiile apar la ralanti , de genul ca se scutura masina cu tine, nu se inampla regulat, dar cand se intampla simti din plin - e ca si cum s-ar invarti ceva excentric acolo.

Eu am zis prima data ca e de la compresorul de la clima, dar nu, se intampla si cand e oprita clima.

Sfatul meu - o vizita la service cat mai repede.

GRooVe,

Vorbim de masini de pana in 1,2 ani...este nepermis pentru un producator sa scoata pe piata asa masini. Isi da cu firma in cap.

Durata de "viata" a unei masini acum in versiunea VW este de 8 ani. Dar sa te duci cu ea in service la 1 sapt sau trei mi se pare strigator la cer. Si daca incep de la asa deputini km problemele, ce sa mai zic mai incolo. Cand naiba mai prinzi tu sau cel care o ia de la tine cei 8 ani si cu ce costuri? Cred ca-ti mai iei un polo pe langa....:)

Nu mai sunt masinile nemtesti ce erau odata...cel putin la clasa medie - poate la cea premium isi mai dau silinta...dar nu prea cred.

Au devenit bunuri de consum ca orice alt frigider,masina de spalat sau alte electrocasnice...

O porti cativa ani 4-5 si o arunci/scapi de ea cum poti.

Oricum asta e ultimul VW care-l cumpar.

geovadim,

al meu este un 1.9 TDI 105CP(din 2005) si deci nu este in lista aia, dar problema exista si la 1.9 ca si la 2.0 - cei din service mi-au zis de volant fara sa le zic nimic, cu toate ca eu banuiam ca e de acolo -stiind ca este o problema generala la passat-urile made 2005-2006. Mai mult ca sigur pe cele produse acum nu exista probleme cu volant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu ce sa zic, e un gust amar ca masini care costa ceva bani sa se comporte asa. Repet, am avut Logan in ultimii 2 ani si nici nu m-a interesat unde e joja. Nu am schimbat nimic pe ea. Si daca iei asa Logan nu se compara cu Passatul. Eu cred ca sunt totusi cazuri izolate, sunt masini care au probleme, este vorba la urma urmei de mecanica, fier. Si cred ca mai conteaza si modul in care conduci masina. Stiu pe cineva cu un Saab caruia i s-a stricat cutia de viteze la putin timp dupa iesirea din garantie (2 ani). A facut mare scandal, dar a recunoscut ca forjat masina aia la greu si ca nu e de mirare ca s-a stricat. In rest sunt de acord ca traim in epoca bunurilor de consum in care nu mai exista lucuri de calitate, de la cultura la masini. Sau exista, dar sunt foarte greu de gasit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu m-am saturat sa tot aud cum scartie plasticul de pe consola centrala. In luna iulie o voi vinde (am cumparat-o, si regret, in luna februarie anul acesta) si voi comanda noul C de la Mercedes. Cu 37.000 euro iti cumperi avangade, foarte bine echipata, cu plastice ce sunt de alta calitate (la Passat dupa parerea mea sunt ca la un Logan, si nu exagerez). Imi pare rau ca l-am cumparat si am pierdut niste bani aiurea. Bafta prin service-uri!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu l-am luat de 3 saptamani dar cu prima ocazie il vand fara nici un regret.......nu mai iau vw niciodata este pt prima oara si ultima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ADI 76, cand ma refer la faptul ca s-a cam dus frana de mana ma refer la faptul ca nu mai merge, adica nu se mai cupleaza decat atunci cand vrea,iar cand s-a cuplat mi s-a intamplat de vreo 2 ori sa nu se mai decupleze si sa stau vreo 3 min sa bag si sa scot cheia din contact pana cand am putut s-o decuplez. Pe 1 plec din tara,dar cand ma intorc sigur ma duc cu ea la garantie sa vad ce are. In rest pot spune ca sunt multumit de masina!

PS: din cate am citit pe forum am observat ca nu sunt singurul!!! :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt curios daca si in germania se intampla la fel.

Apropos de zgaltzaiala aia la ralanti, se intampla si la mine, desigur ale mele au un nr de km si mai multi ani, dar cred ca e o treaba oarecum normala, si se intampla am observat in momentul in care motorul nu e nici rece nici cald. Cand e rece, compenseaza ECU orice fluctuatie injectand mai multa motorina, iar cand e calda e calda. Dar cand a stat doar o ora si temp motorului e pe la 40-50 grade, apare fenomenul asta, da nu cred ca e grav, ca motorul ajunge de aici imediat la 90 si nu mai face.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!