Jump to content

Tremurat In Mers


garceaa
 Share

Postare recomandată

Salut,

Am o mica problema cu masina din semnatura, adica, la peste 120km/h, intr-a 5-a masina si volanul tremura. Mentionez ca intr-a 4-a nu tremura si ca mi-am pus alte jante. Cauciucurile sunt umflate cu azot.

Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil ca nu au fost echilibrate corespunzator... Mergi unde le-ai schimbat si spune-le problema.

Modificat de ovidius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vb acum cu un prieten, cunoscator si mi-a zis ca ar fi de la unghiul de fuga. Sa fie de la asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica su unghiurile, insa mai ales rotile sa fie echilibrate si sa nu fie diferente mari intre roti (ca greutate). Asta in primul rind.

Daca unghiul de fuga sau cam orice unghi de fapt o sa vezi ca frumoasele cauciucuri or sa fie uzate nasol pe o parte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand mi-au pus jantele le-au si echilibrat. Acum nu stiu cat de bine. O sa ma duc si in alta parte sa se uite si ei. Ma gandesc ca n-or fi asa de magneti sa nu le faca cum trebuie. Alta chestie, e posibil sa fie de la treaba ca nu am inele de centrare(dinalea de plastic) la jante. jantele nu sunt cumparate din RO si vanzatorul a zis ca prezoanele de la jante vor face treaba asta, chiar si unul din baietii care au montat jantele mi-au zis treaba asta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt dezechilibrate sau ai mizerie pe jante.....sau sunt cauciucurile lovite si ai boalfe...o echilibrare iti poate oferi raspunsurile dorite ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

99.9999999999999999% ca e de la inelele de centrare. Daca pui tu rotile, fa o schema:

lasa cricul jos pana cand roata atinge putin putin pamantul. Invarte-o si vezi unde atinge mai tare si unde mai putin. Destrange/strange in acelasi timp verificand cum atinge pamantul. Vei reusi sa o faci PERFECT. Daca asta e motivul. Daca sunt cauciucurile neomogene, poti sa-i faci ce vrei ca greu o mai echilibrezi...:rolleyes:...Echilibratul ala e cu mult noroc de obicei :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incerc sa fac rost de niste inele de centrare. Nu prea am idee de unde, vreun sfat ceva, unde as gasi in Craiova. E chiar stersant sa faca asa, mai ales ca la viteza mica nu fac. Nu cred ca o sa umblu eu la roti pt ca nu am timp in primul rand.

Modificat de garceaa
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

normal la orice vinde jante ar trebui sa gasesti inele de centrare.

eu mi-am luat jantele din germania si mi-a dat inele si prezoane gratuit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

un strungar iti rezolva in 2 minute problema inelelor de centrare... Stiu ca aia de Sama din aviatiei au strung acolo si fac inele pe loc din Dural. Bafta.. e 999999% din cauza ca nu ai inele.. si cativa mm conteaza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dute la ASCET ... la iesire din Craiova, dupa Seat pe dreapta. Ii stiu ca sunt profesionisti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La km 7.5 am pus jantele. Mi-au spus ca ei nu au acolo inele inele de centrare. Oricum mersi domnu bamse si poate ma ajuti si pe mine cu un sfat, unde gasesc inele de centrare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce ti-am scris eu legat de montare fara inele functioneaza 100%. Si e simplu de tot. Hai sa fim seriosi ca doar nu tot scoti si pui rotile la loc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salutare tuturor,

Si eu am o vibratie in volan. se simte si in caroserie putin in intervalul 80-140km/h. Am jante Dezent montate cu echilibrare si inele de centrare la un vinzator destul de vestit in Bucuresti. Asta s-a intimplat in Aprilie 2008. In August am fost pe afara si am alergat mai mult si pe sosele bune si am ajuns la concluzia ca masina are o problema.

Ajuns acasa merg la echilibrat la o firma specializata cu nume super sonor. Am cerut sa imi verifice rotile inainte de echilibrare si au constatat dezechilibrari de pina la 60g. Le reechilibrez pe toate si azi plec la Ploiesti si surpriza vibratia e tot acolo. E ca si cum cineva pune un ciocan rotopercutor pe o roata si volanul face stinga-dreapta intr-un unghi de cca. 5 grade. Inelele de centrare au venit cu jante in cutiile acestora. Nu stiu ce sa mai fac. Nu va ginditi la lovituri ca eu nici macar nu urc borduri cu masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@camsonat eu am scapat de problema cu inelele de centrare. Du-te la un service calumea sa nu-ti vina problemele de la altceva nu de la jante

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca la garantie nu pot sa merg pentru ca am schimbat jantele.

La geometrie daca merg- astia isi fac de lucru sa ia bani oricum- vor da vina pe masina si vor mesterii ceva pe acolo.

Vad eu ce fac. Multumesc pentru raspuns.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

camsonat: daca zici ca nu ai dat in gropi, si articulatiile sunt ok, mai incearca sa pui alte roti, din fabrica, de la o alta masina, eventual tot GV sau Jetta. Daca nu vei avea trepidatii, atunci jantele Dezent si/sau cauciucurile au probleme.

Am avut si eu o problema asemanatoare, cu o janta OEM. Era pe dreapata-fata, si simteam trepidatii la accelerari intre 100 si 130 km/h, cand reduceam viteza sau franam, sau cand portiunea de autostrada urca si eram nevoie sa accelerez. In aprile cand am pus cauciucurile de vara a fost nevoie de 80 g de plumb pt acea janta, si cu toate astea nu au facut echilibrarea bine. In cele din urma am rezolvat la un service din Strasbourg , unde s-a chinuit un mecanic, jumatate de ora sa lipeasca plumbii cum trebuie. Acum aperox 1 luna, am fost in tara, si am pus anvelopele de iarna la Autosoft. I-am atentionat ca am o janta buclucasa, si la echilibrat trebuiau 75g de pb. Romanasul nostru, foarte calm, a desumflat cauciucul, l-a mai invartit un pic pe janta, la pus pe masina de echilibrat si parca tot nu era ok, asa ca a mai facut iar operatiunea desumfla-roteste-echilibreaza si a iesit ok.

Deci:

1- ori reechilibrezi pana iese cum trebuie;

2- ori aplici varianta cu rotirea anvelopei pe janta;

3- ori pui alte roti de la alta masina, sa-ti dai seama ce are.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot la Autosoft au fost echilibrate. Voi incerca o ultima reechilibrare la vinzatorul jantelor care sunt inca in garantie si neatinse.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am avut o trepidatie in volan resimtita intre 120-125 km /h ,problema rezolvata la o noua echilibrare , e e drumurile noastre toate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am auzit la foarte multe persoane si am avut si eu problema asta. Dupa ce cumperi un set nou de jante aproape nu ai cum sa nu se dezechilibreze in urmatorii kilometrii pana cand se "obisnuieste" cauciucul cu janta. Dupa cum spuneam acelasi lucru l-am patit si eu cu jantele noi , le-am mai facut o echilibrare cu o spaga ceva mai mare la inceput si de atunci am facut cam 10000 km fara absolut nici o problema. Cum s-a spus si mai sus , trebuie echilibrare pana iese bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in mod normal in cazul schimbarii anvelopelor , jantelor , se vor echilibra dupa cel putin 100 km de mers. Cica asa se aseaza cel mai bine anvelopele si se echilibreaza mai bine .. eu le-am echilibrat tot timpul cand le-am schimbat si nu am avut probleme :icon_thumright: iar cu trepidatul ... mai mult ca sigur e de la inele ... care vin cu jantele la pachet ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Aseara n-am mai rabdat si m-am hotarit sa gasesc buba.

Mers la alt service roti si verificat tot. Echilibrare buna, inele perfecte, fara lovituri.

Dar cind am cerut sa mai puna o roata pe masina de echilibrat am observat o bataie fina la janta.

Au indreptat-o pentru 124 Ron si asa am scapat de problema. Se pare ca desi nu am atins jantele de nimic, nu-mi amintesc sa fi dat violent in gropi sau borduri, janta dreapta fata era strimba. Sper ca experienta asta sa ajute in viitor si pe alti colegi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Si la mine tremura volanul la 110/120 la ora. Am verificat rotile de pe fata, sunt echilibrate ok, iar jantele nu au probleme. Ciudat este ca sunt momente cand nu tremura, in aceleasi conditii de mers ca si atunci cand tremura. Intrebare: poate sa fie de la bucse sau unghiul de fuga ? Gumele sunt si ele ok.

Modificat de Co5ma
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cel mai simplu de verificat in aceste situatii este cu schimbarea rotilor, pui alte roti si rulezi cu ele sa vezi daca mai prezinta aceleeasi simptome.si atunci e clar vina noilor jante. daca sunt jante aftermarket si nu sunt prevazute cu inele de centrare sau sunt jante strambe e normal sa faca urat directia.

Cel putin odata la fiecare 50.000 km trebuie in mod normal echilibrate rotile.

Modificat de ondin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

si eu am problema asta si se manifesta intre 100 si 120 km/h fie ca sunt in accelerare fie ca sunt in frana de motor.

cum arata inelele alea de centrare ca sa imi dau si eu seama daca le am sau nu>

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!