Jump to content

Agatament Treapta I


antonie
 Share

Postare recomandată

salut,

am o OT 1.6 102 cp. problema este ca intra cam greu in I-a (in general cand e rece). cand am fost pe la revizii, le-am spus celor de la Mobel Ploiesti despre problema si mi-au spus ca "asta e boala lor". problema este ca eu fac pata neagra cand aud chestia cu "boala lor". totusi nu costa cat daciile ca sa aiba "boala lor". a rezolvat cineva problema pe bune (stiu ca au mai fost topic-uri pe tema asta dar nici una cu o rezolvare clara)?

multumesc

Modificat de antonie
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Singurul mod de a reozlva problema e un reglaj al timoneriei, facut de cineva priceput. Am mai incercat alte solutii, incluziv schimbarea uleiului din cutie, si au avut efect 0. Cel mai indicat ar fi totusi sa te obisnuiesti cu ea si sa o lasi in pace, "asa face toate" :beerchug:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Automotive Electronics

Din pacate nu ai nicio sansa sa o faci sa intre mai bine in tr. I de viteza.............s-au incercat multe variante de reglaj al timoneriei care nu au avut rezultat.Poate dupa ce va trece de cateva zeci de mii de Km sa se mai imbunatateasca un pic desi nu cred.......sorry de bad info................... :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La modelul tau de cutie sigur se regleaza si in caz de ... se schimba timoneria. Eu tocmai am scapat de agatat la viteza 1 prin schimbarea selectorului de la timonerie care a costat 1.4 milioane. Acum zici ca mi-am luat alta masina eu ca merita eforutl financiar, dar vezi ca nu toti mecanicii se pricep la chestiile astea eu unu am rezolvat-o la Avia Militari. Succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am in familie Octi1 Tour si nu are niciun fel de probleme cu bagarea... in viteze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici eu nu am probleme cu agatamentul, asa ca nu e "boala lor" ci a mecanicilor :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Automotive Electronics
La modelul tau de cutie sigur se regleaza si in caz de ... se schimba timoneria. Eu tocmai am scapat de agatat la viteza 1 prin schimbarea selectorului de la timonerie care a costat 1.4 milioane. Acum zici ca mi-am luat alta masina eu ca merita eforutl financiar, dar vezi ca nu toti mecanicii se pricep la chestiile astea eu unu am rezolvat-o la Avia Militari. Succes!
am in familie Octi1 Tour si nu are niciun fel de probleme cu bagarea... in viteze.
Nici eu nu am probleme cu agatamentul, asa ca nu e "boala lor" ci a mecanicilor :lol:

Am uitat sa precizez ca numai la motoarele pe benzina apare aceasta problema ,la diesel chiar nu am auzit vreodata :)

Modificat de electricu"
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mecanici de 2 lei !!! care sustin ca octaviile sunt ''bolnave" mai ales la cutia de viteze !!! aberatie ,si apropo antonie ,frecventeaza un service mare cum ar fi Avia sau Porshe Buc Nord ,nu bombe care dupa ei nici SLR-ul nu este perfect

Modificat de cfk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi problema am avut-o si eu si am diesel. Rezolvarea lor la revizie: gresare parghiilor - rezultat=o saptamana. Rezolvarea mea, cu ajutorul colegilor de forum, carora le multumesc inca odata(desi de la un posesor de Golf4, dar e aceeasi mancare de peste, la cutie ma refer): vezi ca este la timoniera un arc care are in capat ceva de plastic - nu stiu exact ca nu am dat jos husa de pe wchimbator. Il rotesti intr-o parte si in alta si vezi ca se regleaza. Eu am dat in stanga si intra mult mai greu. Am dat inapoi - precizez fara a da husa jos, deci tot reglajul s-a facut grosso-modo. Am dat inapoi pana in punctul cand credeam ca e in pozitia originala si inca un pic spre dreapta. S-a imbunatatit simtitor. Zilele aste am mai dat un pic spre dreapta si e si mai bine. La mine a mers. Incearca si tu. Da un search ca s-a mai discutat si o sa gasesti acolo si poza acelei piese care trebuie "miscata".

Modificat de manfred
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cati km are masina? Ca am si eu Octi I 102Cp si la fel a facut la inceput, dar dupa 10-15 k km nu mai face. Intra intradevar mai greu in viteza a 2-a daca demarezi cu 1-a pana la 5-6000 de rotatii si dupa schimbi rpd.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...frecventeaza un service mare cum ar fi Avia sau Porshe Buc Nord ,nu bombe care dupa ei nici SLR-ul nu este perfect

La PBN du-te doar dupa ce incepe sa-ti intre bine in viteza. Ei vor reface problema actuala in no time. :ceuameni:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:())))) Buna asta... iti dai seama caterinka la service ca la usha cortului .. nici nu vreau sa ma gandesc :D

:) @DORU_14 E gata ftp-ul care ti l-am promis :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:) @DORU_14 E gata ftp-ul care ti l-am promis :(

Saru' mana ! :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi problema am avut-o si eu si am diesel. Rezolvarea lor la revizie: gresare parghiilor - rezultat=o saptamana. Rezolvarea mea, cu ajutorul colegilor de forum, carora le multumesc inca odata(desi de la un posesor de Golf4, dar e aceeasi mancare de peste, la cutie ma refer): vezi ca este la timoniera un arc care are in capat ceva de plastic - nu stiu exact ca nu am dat jos husa de pe wchimbator. Il rotesti intr-o parte si in alta si vezi ca se regleaza. Eu am dat in stanga si intra mult mai greu. Am dat inapoi - precizez fara a da husa jos, deci tot reglajul s-a facut grosso-modo. Am dat inapoi pana in punctul cand credeam ca e in pozitia originala si inca un pic spre dreapta. S-a imbunatatit simtitor. Zilele aste am mai dat un pic spre dreapta si e si mai bine. La mine a mers. Incearca si tu. Da un search ca s-a mai discutat si o sa gasesti acolo si poza acelei piese care trebuie "miscata".

Salutare!

Daca ai putea sa dai exact linkul unde e poza si topicul, dau o bere...

Si eu am aceeasi problema cu a I-a, mai ales cand e rece. Cand am fost la revizia de 1 an le-am spus celor de la service Intercar Sibiu, dar nu au facut nimic. Mda, si Sibiul e tot in Romania...

Daca nu o pot rezolva cu metoda "manfred", o las asa, ca nu prea as vrea sa dau cutia de viteze pe mana mecanicilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite linkul: http://vwforum.ro/index.php?showto...11895&st=20. In sfarsit l-am gasit. Metoda nu e a mea, e a lui SorinB si Theo carora le multumesc inca odata. Problema am observat ca nu se rezolva definitiv dar agata mult mult mai rar. Poate as mai putea-o regla. Oricum intra mult mai usor si in celelalte viteze. Poza nu mai este pe topic se pare, dar e descrisa acolo metoda. Incearca cu un PM la SorinB, poate el o mai are.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 years later...

salutare am si eu o problema cu treapta 1,daca imping foarte usor intra putin greu dar intra,daca  imping normal  adica repede caraie,mi-a spus un mecanic ca ar fi sincronul vitezei 1

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!