Jump to content

EGR - probleme


botze
 Share

Postare recomandată

cristianionut

Off, cum a gresit bietu INGINER gata pe el, la zid.De parca voi care aveti cunostiinte avansate despre EGR, va-ti nascut cu el pe buze.

Spuneti-mi si mie care e problema cu EGR.Ce trebuie facut la o masina WV care are scurgeri? Concret....nu sa ma apuc eu sa experimentez la motor tot felul de interventii.

Schimb EGR? -toata lumea spune ca nu el e problema, dar cine?

Sa va aud, domnilor! :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Simplu, desfaci, cureti, pui inapoi si gata.Hai ca s-a discutat la nesfarsit cu EGR-urile astea.....e cazu sa studiati nu sa steptati mura in gura :P E adevarat ca fiecare maisna are EGR-u ei da veniti cu ceva mai complicat......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Alextz, la mine nu apare nici o eroare in bord, iar anularea a fost facuta scotand furtunul de vacum. Am incercat si metoda hard cu garnitura de azbest intre traseul de evacuare gaze si EGR dar nu am reusit, pur si simplu garnitura de azbest era mai groasa decit cea originala cu gaura si nu am reusit sa pun EGR la loc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va-ti nascut cu el pe buze.

Sa va aud, domnilor! :P

Cred ca era mai potrivit sa spui "va rog" in loc de "sa va aud" ca nu suntem la scoala cu tine pe post de profesor ; si daca tot veni vorba de scoala, "va-ti" se scrie corect "v-ati".

Despre EGR si curatarea lui s-au scris zeci de pagini pe forum, citeste-le pana intelegi .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristianionut

Da frumoasa concluzie despre EGR citesc zeci de pagini ca sa aflu ca trebuie curatat.

A-ti terminat cu inginerul si acum ma luati pe mine in balon.

Prefer forumul de WV Golf 2.

Mai putine fite si oameni care chiar se ajuta la nevoie. :D Am citit zeci de pagini la forum WV Golf 4 si nu am aflat cit de fiabile sunt aceste masini ,nimeni nu le lauda.

:D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:)

Eu nu am vazut nici o "fitza" pe aici, s-a discutat tehnic iar Inginerul a gresit si a luat o palma de la noi, este un topic TEHNIC unde NU ESTE VOIE sa-ti dai cu parerea, daca tie iti spun sa-ti anulezi wastegate-ul la 1.6 TD pt a obtine mai multa putere si iti prajesti garnitura de chiulasa o sa-mi sari in cap, o sa ma faci troaca de porci etc etc, desi asa se mareste puterea la 1.6 TD, este doar un exemplu DAR pot fii mai multe .

Concluzia este ca se poate curata EGRul, se poate repara si cel mai important este ca se poate anula :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Repet intrebarea cu riscul de fi prea insistent (poate foloseste si altora informatia): Eu sa mai fac curatirea EGR chiar daca nu are nimic ? Sa o fac preventiv sau e de ajuns talpa la timpul potrivit ? Are rost sa curat chiar daca nu da nici un semn ca ar fi cazul sa curat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa-ti raspund cat se poate de babeste: tu te legi la cap inainte sa te doara, ca sa nu mai apuce sa te doara?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

... nope, nu as vrea sa ma leg la cap fara sa ma doara :)) . Tocmai de asta am intrebat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi chestie e si la motor. Nu te lega daca nu te doare, ca s-ar putea sa te doara dupa... :))

Daca nu curge, lasa-l in plata Domnului. Defectul asta e genetic la VAG, deci o sa tuseasca si el odata, si atunci leaga-te...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am o intrebare. Daca scot mufa de la egr, adica de la clapeta aia de opturare, ce se intampla ?

P.S. Nu vreau presupuneri.

Modificat de Inginerul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca te referi la mufa de la shutoffvalve (clapeta care inchide aerul la oprirea motorului) va tremura destul de tare la oprire. Eu am avut un fir intrerupt la acea mufa si scutura destul de bine.

Modificat de XDany
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci vreau sa stiu daca e normal ca clapeta aia sa optureze admisia si la relanti. Ma rog sa inchida, sa deschida si tot asa. Si da la aia ma refer. Shutoffvalve :D

Modificat de Inginerul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu stiu ca acea clapeta tre' sa stea deschisa cat timp e motorul pornit.

Daca o impingi cu mana la relanti (adica o inchizi) sigur va muri motorul.

Modificat de XDany
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi. Mai astept pareri avizate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum sa nu confunzi shut-off valve cu clapeta propriuzisa de EGR care e tot acolo :D

Aia e normal sa se miste mai tot timpul. Daca ii scoti furtunasul de vacuum si il obturezi se cheama ca ai renuntat la EGR.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fara suparare aia mi se pare a fi supapa nu clapeta. Aia m-am prins imediat care e smecheria cu ea. Bag un surub in furtunasu de vacuum si am blocat-o, nu-i problema, dar vreau sa stiu despre clapeta asta de opturare. Cand se inchide si cand nu. Am inteles la oprirea motorului ca sa nu trepideze. Bun. Si daca se inchide pentru scurt timp si la relanti e stricata ?

PS. Nu ma supar cand se face misto de mine sa stii ;)

Modificat de Inginerul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu face nimeni misto de tine , uite o poza, spune daca la tine e la fel, desi cred ca e putin diferit.

valva_egr.bmp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu nu e la fel. Exista poze puse pe un topic de pe aria golf IV si bora. Topicul se numeste curatare admisie.

http://vwforum.ro/index.php?showtopic=29716

Arata identic la mine.

Modificat de Inginerul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are cum sa se inchida la relanti, ar trebui sa-ti moara motorul. Incearca tu sa o inchizi manual la relanti sa vezi ce se intampla. Clapeta aia se inchide doar la oprire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intreb pentru ca eu am desfacut EGR-ul impreuna cu un coleg care are un astra de 1,7 si un bidon de bere ;) L-am curatat bine, apoi l-am montat la loc. Am scapat un inbus in scut, tine tu ca strang io, strange tu c-ai mana mai mica, etc ;) Era cat pe-aci sa nu mai pot convinge una din cele doua garnituri de cauciuc sa intre inapoi pe canalul ei :P. In fine. Am montat cele doua corpuri si am lasat furtunul de admisie scos. Eu m-am dus sa pornesc motorul sa vedem daca porneste si e totul ok. Atunci am vazut cum lucreaza supapa egr. Se auzeau si niste zgomote de rigoare cand se ridica supapa si cobora. Interesant. Doar ca eu n-am privit decat putin timp modul de operare al EGR pentru ca am fugit sa opresc motorul ca sa nu traga praf de-afara. Colegu zice c-a vazut clapeta inchizandu-se partial in timpul functionarii la relanti. Eu personal n-am vazut-o. Acuma nu mi-e greu sa scot siguranta de la furtunul de la admisie sa ma uit. Evident treaba asta o s-o fac maine dar intreb acum ca sa stiu ce si cum. :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am scos azi siguranta, m-am uitat mai bine. Clapeta nu se misca la relanti. Se inchide cand opresc motorul, apoi se deschide inapoi iar cu niste sunete specifice :icon_thumright:. Cine stie cunoaste. Supapa de la EGR sta ridicata cand e motorul cald cam 1 cm si cand accelerez se inchide, apoi daca revine la turatia de relanti se deschide iar. Cand e rece executa niste miscari sus jos, oarecum aleatorii, probabil functie de vacuumul realizat. Deci e normal ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este foarte normal. Supapa este deschisa doar la ralanti, cand motorul este in sarina se inchide pentru ca nu are nici un rost sa polueze amestecul carburant cu gaze de evacuare. La rece efectueaza miscari sus/jos pentru a corecta arderile, marog sunt multi factori care intervin. Miscarile nici vorba sa fie aleatorii, sunt controlate de calculatorul de motor prin niste electrovalve pe circuitul de vacuum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am zis oarecum aleatorii. ma gandeam si eu ca nu se ridica cand vrea ea :icon_thumright:. Tot caut o documentatie despre motorul asta in romana si nu gasesc. Ai cumva asa ceva ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Modificat de BLiTZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!