Jump to content

Metabond - a folosit/foloseste cineva


mmartis
 Share

Postare recomandată

Eu am devenit distribuitor Metabond doar pentru faptul de a imi cumpara produsele cu 20% mai ieftine. N-afara de uleiuri mai au si vaseline. Daca nu va intereseaza frecarea la motor e treaba voastra. Eu mai am si planetare la masina si rulmenti pe langa motor iar daca le tratez cu metabond care reduce frecarea cu 200%, nu cu 50 % economisesc BANI !!!!! .

Daca voi nu tineti la BANI eu tin.

PLUS ca eu am masina SCUMPA.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La fiecare produs Metabond pe care l-am vindut am garantat personal.Dau scris ca daca se intimpla ceva la motor din vina Metabondului , cumpar personal motor nou !!!

Sunt super convins ca nu se va intimpla niciodata nimic , asa ca stau linistit.

Certificatele de garantie pot fi descarcate si studiate de pe :CERTIFICATE GARANTIE METABOND

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Weekend-ul asta, o data cu pregatirile pentru iarna, am facut un mic experiment cu aditivul Megasel pentru motorina: am facut un amestec de 1/3 Megasel + motorina in care am pus cateva picaturi de apa (cam 1/10), totul a ajuns la congelator la -15' dupa ce a fost amestecat bine.

Needless to say apa a ajuns la fundul recipientului si a inghetat. Morala povestii: capacitatea aditivului de a preveni formarea dopurilor de gheata si a face apa miscibila cu motorina este egala cu zero in practica. Azi o sa incerc sa amestec direct aditiv Megasel cu apa dar ma indoiesc ca functioneaza.

De notat si un lucru pozitiv - motorina curata cu aditiv ramane un pic mai fluida la -20' decat cea fara care a capatat un aspect de gel. Cat despre apa/condensul in combustibil trebuie sa fim la fel de atenti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva un distribuitor Metabond din Iasi ?

Am o cunostinta care vrea sa cumpere, si este din Iasi, si mai ales vrea sa vorbeasca cu un distribuitor din Iasi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci m'am bagat si eu pe site-ul metabond Romania. Si am cautat un ulei de doamne ajuta. degeaba. Cel mai bun ulei metabond e METABOND TOP 5W40, dar cand ma uit la specificatii, stupoare! Unde e technologia de ultima ora? Uleiul indeplineste standardul SAE 5W40 API SJ/CF, ceea ce corespunde cu : SJ - Still current but nearly obsolete For all automotive engines presently in use. Introduced in the API service symbol in 1996.

Dupa cate stiu eu, standardele actual sunt SL si SM: SM Current For all automotive engines presently in use. Introduced in the API service symbol in November 2004 CH-4 Current Introduced in 1998 for high-speed four-stroke engines. CH-4 oils are specifically designed for use with diesel fuels ranging in sulphur content up to 0.5% weight. Can be used in place of CD, CE, CF-4 and CG-4.

SL Current For all automotive engines presently in use. Introduced in the API service symbol in 1998

Concluzie: E cumva o prosteala sau mi se pare mie in toata afacerea asta? Deci cel mai bun ulei Metabond cosrespunde unui standard din 1996? Si de asemenea, referitor la standardul VW, se incadreaza la VW 502.00; 505.00(1/97) . Informatii de pe site'ul lor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca cel mai bine ai da un tel. sau un e-mail cuiva din conducerea afacerii Metabond in Romania. As fi chiar curios sa stiu ce ar putea raspunde.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@saboteur NU standardul SJ, SL, SM te intereseaza ci compatibilitatea cu standardul VW si dupa asta din urma uleiul trebuie sa corespunda normei vw 50200/50500(1 pt PD) sau mai sus (dar pe cheltuiala ta :) ) asa ca din acest punct de vedere ar merge.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca METABOND a pornit pe baza unui produs de tratare a uleiului/vaselinei si s-a diversificat sa acopere toata gama (uleiuri, aditivi pentru combustibili, etc).

Dupa mine doar produsul de baza pentru tratarea motorului (Metabond M) si cateva tipuri de vaselina poate fi intradevar eficiente. In rest prefer produsele companiilor consacrate in domeniu (care dezvolta de ani buni de zile uleiuri sintetice si alte produse de top).

Aditivul de motorina ma mai gandesc daca sa-l mai folosesc sau nu, cert este ca nu rezolva in nici un fel problema apei in motorina (ingheata la fel de bine).

Modificat de Golfer
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@saboteur NU standardul SJ, SL, SM te intereseaza ci compatibilitatea cu standardul VW si dupa asta din urma uleiul trebuie sa corespunda normei vw 50200/50500(1 pt PD) sau mai sus (dar pe cheltuiala ta :) ) asa ca din acest punct de vedere ar merge.

Problema e ca ei, mari specialisti in aditivi pt ulei, nu sunt capabili sa scoate un ulei la cerintele anului 2006. Dar isi permit sa "innobileze" uleiurile altora, care corespund. De aici imi pun intrebarea, daca nu cumva punand acest aditiv intr'un ulei performant, pun o lingura de rahat intr'un butoi cu miere? :) . Eu folosesc uleiul ala 5W40 in loganul de servici (not my choice), deci nu "vorbesc discutzii". Pana acuma sa zic ca am facut aprox 6-700 km, motorul merge bine, nu ma plang. Ramane sa vedem pana la 15.000 km cum se comporta. Ambalajul uleiului e ieftin, demn de uleiurile romanesti de acum 10 ani, saitul www.metabond.com e la fel ca ambalajul, si de aici imi pun mari probleme in ceea ce priveste "performantele" produsului. O chestie pe care am citit-o pe site: Produsele sunt fabricate si garantate de firma TOTAL BELGIUM, Belgia. Licenta METABOND Tehnik Gmbh, GERMANIA

Si o chestie pe care eu nu o inghit: garanteaza (aditivii) parcurgerea a cca 50 km fara ulei. Deci asta e ce mai mare aberatie pe care o pot citi. Sa vina orice dealer Metabond cu cei 20.000€ cash sa-i puna pe masa, si eu dau drumul la ulei si fac experimentul, nu 50, ci 10 km. Cine se baga?

Duralube zicea la fel pana in momentul in care: The manufacturers of the DuraLube engine additive were dealt a smack in the face by a Car & Driver Magazine report into their product. C&D tried the same tests as Consumer Reports did on ProLong, and had similar results, but in a much quicker time. The C&D engines treated with DuraLube lasted a staggering 11 seconds without oil.

Si a platit 20.000.000 $. Am impresia ca Metabond vor fi next :P

Modificat de saboteur
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

5W40 PD. TDI. Metabond, asta corespunde cerintelor 505.01

5W40 Top nu corespunde cerintelor motoarelor PD

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apropo de aditivul Metabond Megasel pt motorina. Zicea MAK undeva ca dupa vreo 3000Km motorul va trage altfel, cu alt consum, samd.

Poate sunt subiectiv dar, dupa ultimul drum pe care l-am facut la munte (Cheia), pot spune ca motorul meu se tureaza cu totul altfel acum. Practic ii sare acul de la turometru de la 1500 la 3000 ca la o masina pe benzina. De notat ca motorul meu este un Mercedes OM 671.912 Diesel de 3000 cmc, nu tocmai renumit pentru "vioiciunea" lui :rolleyes:

Trecand la lucruri mai palpabile: dupa un drum de peste 300Km Bucuresti (Dr. Taberei) - Ploiesti - Cheia - Muntele Rosu, dus-intors mi-a iesit un consum de 20l care la motorul meu de 3000cmc si conditiile de trafic (drum de munte, intrarea in Bucuresti Duminica dupa-masa) este aproape imposibil de atins in conditii normale. Deci tind sa cred ca Megasel-ul pus in motorina a avut ceva de spus in cazul nostru.

Ca referinta, pe ultimul drum de munte facut vara asta (Bucuresti - Brasov - Tg. Secuiesc - Balvanyos) media realizata fara Megasel a fost undeva in jur de 7.5% in conditiile in care drumul spre Cheia si urcusul spre cabana Muntele Rosu au fost mult mai solicitante pentru masina decat cel prin Brasov (mers cu vit a 3a constant intre Valenii de Munte si Cheia, urcat in a 2a si 1a spre Muntele Rosu cu motorul turat).

In concluzie, la mine, aditivul Megasel a adus o economie de cel putin 1l motorina/100Km, economie demonstrabila oricand cu metoda plin-plin de la o pompa normata corect (nu din cele care iti baga 60l intr-un rezervor de 45..).

Modificat de Golfer
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pot sa va spun si eu ca am 1600 km facuti cu Megasel in rezervor si masina se misca foarte bine. Inainte de a pune Megasel mi se intampla, in cazul unor traficuri infernale prin capitala noastra draga, sa imi indice calculatorul de bord consumuri de 12 - 12,5%. Acum, in ultimii 1600 km, niciodata consumul nu a sarit de 10,5 - 10,6, indiferent de traficul in care am fost prins.

Ce sa zic, cred ca Megaselul o fi avut vreun efect ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare

revin cu "noutati'.sincer,nu s-a inregistrat nici o imbunatatire in comportamentul masinii.am avut facuti 2500 km cu tratamentul,dar nici o diferenta.initial eram deranjat de motor ca era cam zgomotos,(mai bat tachetii).acum am dat jos uleiul,si am pus in service audi, ulei castrol 5w30.surpiza!!!!tachetii nu mai bat!no comment!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici nu stiu ce sa mai inteleg , si aici sunt pareri contrare aditivului pt ulei , @gabibotosani spune ca este frectie la picior de lemn . Si la mine sunt tachetii mai zgomotosi pana se incalzeste motorul ( ulei Aral 5W40 proaspat schimbat ) , asta ar fi singurul element care sa ma determine sa bag Metabond .Iar din ce am citit pana acum pe forum ( stiu ca o sa-mi sariti in cap acum :) .... ) nu sunt dovezi evidente ca dupa aditivarea cu Metabond are loc scaderea consumului .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

.... nu sunt dovezi evidente ca dupa aditivarea cu Metabond are loc scaderea consumului .

....la benzina pot sa te asigur ca scade consumul :( :D :D

cel putin la motoarele noi sau putin folosite !!! ( vezi consumurile din posturile mele daca tot zici ca " Iar din ce am citit pana acum pe forum..." )

la motorina nu pot sa ma pronunt ! nu cunosc !

P.S. nu este ADITIV..... :D ;) ;)

Modificat de armand
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pot sa va spun si eu ca am 1600 km facuti cu Megasel in rezervor si masina se misca foarte bine. Inainte de a pune Megasel mi se intampla, in cazul unor traficuri infernale prin capitala noastra draga, sa imi indice calculatorul de bord consumuri de 12 - 12,5%. Acum, in ultimii 1600 km, niciodata consumul nu a sarit de 10,5 - 10,6, indiferent de traficul in care am fost prins.

Ce sa zic, cred ca Megaselul o fi avut vreun efect ...

Am si eu 2 intrebari :

1. La masina din semnatura inregistrai/inregistrezi aceste consumuri? :(

2. Folosesti masina ca TAXI sau, cum ai reusit sa faci 1600 km in 13 zile, in oras? :D

Ar mai fi ovarianta - ai devenit distribuitor si...

Numai bine! :D

Modificat de xxleeus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu 2 intrebari :

1. La masina din semnatura inregistrai/inregistrezi aceste consumuri? :(

2. Folosesti masina ca TAXI sau, cum ai reusit sa faci 1600 km in 13 zile, in oras? :D

Ar mai fi ovarianta - ai devenit distribuitor si...

Numai bine! :D

1. Da, la masina din semnatura, si asta in cazul unui trafic in care faceam 4 km in peste o ora.

2. 1600 nu facuti numai in oras, ci si prin tara.

3. Nu sunt distribuitor, nu am timp si nici nu ma intereseaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In cazul asta (ma refer la km parcursi) este irelevant ceea ce spui, referitor la consum. Asa iti spun ca si eu am inregistrat consumuri si de 12 - 13 l/100km si de 7,5 - 8,5 l/100km ; ambele consumuri in oras si fara aditivi :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta e, eu doar am prezentat ce mi-a aratat si mie computerul de bord. Si mi s-a parut mai deosebit faptul ca inainte sa pun Megasel imi arata destul de des astfel de consumuri de 12-12,5%, iar dupa ce am pus nu a mai sarit niciodata (cel putin cat m-am uitat eu) de 10,5, hai maxim 11%.

Dar o sa tin sub observatie masina in continuare si o sa va spun daca remarc ceva notabil. Tinand cont ca vine iarna cred ca o sa am mai multe ocazii de a constata daca Megasel-ul intr-adevar are vreun efect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi am testat uleiul vechi de 23.000 Km tratat cu Metabond Gold, timp in care am complectat cu un litru de ulei.

Deci pt cine nu stie cum se face acest test imaginati-va o bila ( in forma de trunchi de con ) de rulment care sta pe loc ( prinsa intr-o menghina ) si pe ea freaca o piesa care se roteste.

Aceasta frecare este monitorizata de un NMetru, care masoara forta de apasare .

Deci la atingerea celor doua piese fara lubrifiere si frecarea intre ele, motorul electric care roteste piesa s-a oprit la 4 Nm. ( forta de apasare )

La lubrifierea pieselor cu ulei nou, motorul s-a oprit la 6 Nm.

La lubrifierea pieselor cu uleiul vechi ( 23.000 km) dar tratat cu Gold, motorul s-a oprit la 7 Nm.

Acest ulei l-am dat jos din Golful meu, care are acum 190.000 Km.

La lubrifirea pieselor cu ulei nou, dar cu tratament Gold, a dat acul peste cap ( peste 32 Nm ), iar ampermetrul nu a sarit de 1,5.

De mentionat ca pe un alt aparat poate sa dea gripaj la alte cifre ( depinde cit de bine este calibrat NMetru )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

ce parere aveti despre uleiul metabond pt motoarele pompe duse?

a folosit cineva?

am vazut ca exista si ulei metabond pd

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi-ti de treaba...Chiar ai chef sa strici motorul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca nu ne putem baza pe recomandarile VW care spun "La uleiurile de motor nu trebuie adaugat nici un aditiv " . Aceelasi recomandari spun o pagina mai jos "consumul de ulei poate ajunge pana la 1l / 1000 Km " :P .

Oricare dintre noi care ar avea un consum de ulei de sa zicem .... 0.5 l/1000 km ( adica 5l/10 k km :P ) si tot ar fi exagerat pt un motor de generatie noua . Deci eu zic ca de data asta VW pune barbi , sa fie acoperit pentru orice consum de ulei , oricat de mare ar fie el . Dar asta e o alta discutie deja.

Revenind la aditivi ( in speta Metabond ) , raman la parerea ca ar merita incercat , pt un motor trecut de prima tinerete . E greu de stabilit efecte benefice imediate ( fiecare motor are o particularitate de uzura , regim de utilizare , etc ) dar rau nu cred ca poate sa faca . Daca dupa tratarea cu Metabond se duce limita de RK macar cu 10% mai departe si tot este ceva .

Sigur ca parerile sunt impartite , ca intotdeauna cand nu exista o vointa comuna pentru producatorii de uleiuri de a integra aditivi gen Metabond in pachetul initial .

( exceptie Liqui Moly )

Probabil ca ar trebui facut un Poll + / - Metabond . Sa vezi spirite incinse atunci :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci frate mi se pare ca unele chestii scrise pe siteul lor sunt niste aberatii totale,cica creste de putere cu mai mult de 5kw...deci e minune cereasca ce sa mai,ce prost am fost eu ca mi-am modificat masina cand puteam sa imi bag aditiv/ulei/ deasta in masina si hop saream cu peste 7 cai!7 cai nu 1-2 !Poate nu e timpul pierdut.

Be bune acum fratilor voi chiar credeti chestia asta?Mi se pare o aberatie totala....daca sunteti asa siguri de el va invit la un dyno sa vad eu cu ochii mei ca in loc de 90 de cai iti dau 100 ,daca e asa ma duc direct la reprezentanta si imi fac un stoc de pentru 100000 de km!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!