Jump to content

Curea distributie


florinSLX
 Share

Postare recomandată

a sosit timpul sa schimb cureaua de distributie. am crezut ca nu o sa fie scump, dar un dealer skoda m-a socat: 16 milioane, inclusiv cel 4 role, cu manopera si TVA. Mie mi-i se pare exagerat, dar poate gresesc. Ma poate ajuta cineva cu un sfat?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ENORM!!! :shock: :lol: :12: :26:

... sau mai degraba hotzie la drumul mare!

Sau iti fac si altceva de banii astia? :lol:

Daca masina nu-i in garantie, baga-ti picioarele in reprezentanta, schimb-o altundeva. Nu cred ca cureaua si rolele costa peste 5 milioane. Mai degraba muuult mai putin. Cam mare manopera...:33: Eu as schimba-o singur.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu m-am interesat la Augsburg pt Seat Leon 1.8T deci preturile de mai jos pot fi considerate informative zic eu:

Cant. Articol Termen Pret Unita Total

----------------------------------------------------------------------------------

LEON 2000 1.8T 132Kw

1 Buc. Curea distributie 27,84 27,84

pozitia 5

1 Buc. Amortizor distributie 60,55 60,55

pozitia 9

1 Buc. Rola intinzatoare distributie 46,55 46,55

pozitia 8

SAU

1 Buc. Rola intinzatoare curea distributie 64,75 64,75

pozitia 8

1 Buc. Pompa apa 57,05 57,05

pozitia 9

ACESTEA SUNT REPERELE CARE trebuie INLOCUITE LA

DISTRIBUTIE. LA POZITIA 8 SUNT OFERTATE 2 VARIANTE IN

FUNCTIE DE SERIA DE CAROSERIE A MASINII.

------------------

Suma Totala EURO 256,74

==================

incl. 19% TVA EURO 40,99

Valoare Neta EURO 215,75

Manopera 60euro

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scumpa distractia... :lol: Oricum imi mentin prima reactie fata de cele 16 milioane cerute de reprezentanta Skoda :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am schimbat de curind setul de distributie Golf IV TDI la Augsburg.

au lcurat bine dar intr-adevar m-a costat cu totul aproape 12 milioane inclusiv pompa de apa. garantie 18 luni.

daca nu esti de meserie eu zic sa o lasi mai moale cu schimbatul singur. nici la un service de mina a doua nu merita sa mergi pt. asta.

riscul e prea mare.

si nu e o lucrare usoara, la mine a durat citeva ore bune. 5-6...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spune-ne si noua service-ul ala asa scump, ca sa stim sa nu intram acolo vreodata :lol:.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine pretul este fara pompa de apa. Dar de la 13 milioane la 16 este o diferenta de 23%. Service-ul este AVIA si in afara de preturi te si amana la nesfarsit.

Unde este service-ul Augsburg?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin, ala e pretul, nu te tzepuiesc aia de la Avia. Eu stiu pe cineva care a schimbat cureaua anul trecut pe vremea asta si a dat 12M, pret care a inclus doar schimbul curelei+role+ce se mai schimba+manopera, fara schimb ulei+filtre.

Eu nu m-as baga la schimbat curele 'in parcare', m-as duce la service. Pe langa faptul ca au training pentru asta, ai si garantie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu sint de parerea lui Laurentiu. In cazul ala nefericit de 1% ca ceva iese rau, crezi ca un service oarecare are capabilitatea de a-ti rezolva problema generata la motor (asta presupunind ca il intereseaza...)?

Eu am schimbat-o, din acest motiv, la Porsche.

Si din cite am inteles se schimba intr-adevar si pompa. Nu mai tin minte din pacate cit a costat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt de acord cu Greuceanu si Laurentiu: acesta este pretul la Avia sau Porsche; pentru ca practica niste adaosuri incredibil de mari la piese. Dar pot comanda piesele la Augsburg si economisesc 2-3 milioane.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aici exista un risc, calitatea pieselor si garantia pe manopera.

Daca iti cumperi piesele dintr-un loc si le schimbi in alt loc, in cazul in care se intampla "ceva rau", vei fi plimbat de la unii la altii. (adica cei cu manopera vor da vina pe piese si cei care ti-au vandut piesele vor da vina pe cei care au le-au montat)

Distributia este deosebit de importanta mai ales prin pagubele ce le poate produce in cazul in care lucrarea nu este executata corect sau piesele cedeaza. (aici Voinea va poate spune cum un intinzator de curea luat de la o firma cu nume din Bucuresti era sa-l coste motorul, norocul a fost ca numai pompa de injectie s-a defazat nu si axul cu came).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact asta as spune si eu, in cazul in care ceva nu iese bine, vor da vina unii pe altii, pe banii tai. Daca stiu eu bine Augsburg au si service, unde poti probabil sa schimbi cureaua, insa intre a schimba cureaua la Augsburg si a o schimba la un service Skoda (nu neaparat Avia), eu as merge pe a doua varianta. E diferenta intre un 'mester bun la toate' si un mecanic specializat pe motoarele Skoda.

Intreaba eventual si la alte service-uri daca vrei sa stai linistit, ca doar mai sint cel putin doua in Bucuresti, dar nu cred ca diferentele vor fi foarte mari.

Cati km are masina ta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai urmatoarele alternative:

1. Masina e inca in garantie, te duci la ala cu 16 mil. ca asta este pretul.

Mie anul trecut Midocar mi-a cerut 17 mil.

Ei nu schimba cu piesele duse de tine de oriunde le-ai lua si nici fara tot chitul.

2. Masina nu mai este in garantie.

2.1. Te duci la ala cu 16 mil.

2.2. O schimbi tu cu un prieten priceput in parcare.

Treaba nu e grea dar trebuie sa te pregatesti foarte bine, astfel:

2.2.1. Cu sculele necesare, ca neamtu are foarte multe imbusuri, chei speciale si alte dispozitive fara care o montezi la loc si aplici punctul 2.1

2.2.2. cu documentatia- algoritm si poze cat mai detaliate, ca sa pui mana exact unde trebuie.

2.2.3. psihic, sa stai cu urechea ciulita la toate zgomotele motorului, dupa efectuarea lucrarii, ca nu ai garantie de la nimeni daca se intampla ceva.

Eu am schimbat-o cu un prieten in parcare, dar te sfatuiesc sa te duci la service-ul dealarului, respectiv la Skoda.

Nu te duce la alt service "la coltul strazii". Daca ii intrebi, toti stiu si se baga, dar invata pe masina ta.

Zicea cineva mai sus ca a fost la service si a durat 5-6 ore.

La oameni de meserie care au mai facut lucrarea n-are voie sa dureze peste 3 ore cu reglaje finale cu tot.

Daca dureaza mai mult, ori invata atunci, ori incarca nota.

Succes si numai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La cati km se schimba pompa de apa la 1.8T? Banuiesc ca e acelasi interval chiar daca motorul e montat pe Skoda/VW/Seat/Audi sau 110kW sau 132kW, nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se vb intr-o vreme de un service seat nou! a-ti mai auzit ceva? trebuie sa schimb si eu in curand distributia si lafel.. ma gandeam sa ma duc la ausgburg sa comand si sa schimb tot la ei in service!

Par profesionisti si in caz de ai probleme am inteles ca sunt f promti cu garantia. cand am mai fost pe la ei am vazut o gramada de TDI-uri VW-Audi grup, asa ca ar trebui sa se priceapa!

Am inteles ca astia la Porche sunt grabiti, sunt prea putini pt cata treaba au si dau rasol..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toni> eu n-am schimbat-o pana acum (ca as fi stiut :D), dar nu stiu care e legatura intre pompa de apa si cureaua de distributie, si de ce trebuie schimbata si pompa de apa. Daca stii, sau stie altcineva, sa-mi spuna si mie va rog, sa ma 'luminez'...

Saficus> din cate am vazut pe forum, s-a deschis un service nou in Bucuresti, MTI/Metrotehnica/nu stiu numele exact. Cauta pe forum si o sa gasesti mai multe informatii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Laurentiu Pompa de apa este invartita tot de cureaua de distributie. In cazul griparii pompei de apa, adio distributie. Asa ca se schimba si pompa de apa la un anumit numar de km. Cred ca pe la 90k sau 120k se schimba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact cum a scris toni, pompa de apa este invartita de cureaua de distributie. Ce mai trebuie adaugat este faptul ca pompa de apa "rezista" mai mult decat o schimbare a curelei, dar nu chiar pana la a doua schimbare. Manopera schimbarii pompei este aproape la fel cu cea a schimbarii distributiei si implica demontarea curelei (care de cele mai multe ori trebuie inlocuita).

Decat sa ajungi la o cheltuiala dubla ca manopera, mai bine schimbi si pompa de apa odata cu cureaua si intinzatorul (din ratiuni financiare)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca e la subiect: La masinile care au lant la distributie ce se face ? Se mai schimba/stringe, ceva ? La Fabie pe ce e ? (se putea :D)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles, multumesc :D! La mine in carte scrie ca se schimba cureaua la 180.000 km, dar de la 90.000 incolo se verifica la fiecare 30.000 km. Avia spune ca se schimba la 90.000, florinslx (cred ca el) spunea ca la 70.000 i s-a rupt cureaua. Prin urmare, probabil ca la 90.000 va trebui sa o schimb, ca sa n-am surprize...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uzura curelei de distributie depinde de stilul de condus?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am revenit cu vesti: am gasit un dealer si service autorizat Skoda ce mi-a dat un deviz estimativ de 200 euro, inclusiv manopera si TVA. Jumatate de pret fata de Avia....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma bag si eu putin in seama ptr. a-i consola pe posesorii de Octavia... e putin fratilor, e moka. Am avut de curand placerea sa supervizez "improspatarea" kitului de distributie la un VW Multivan 2.5 TDI Syncro... 35 milioane ROL.

:-(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!