Jump to content

Forum

  1. Generale

    1. 81,6k
      postări
    2. 17,8k
      postări
    3. 16,6k
      postări
  2. Tehnic

    1. 852,1k
      postări
    2. 28,6k
      postări
    3. 44,5k
      postări
    4. 172,5k
      postări
    5. Modele Electrice

      Arie de discutie pentru modelele electrice ale Grupului VW (ID, ID Roomzz Concept, ID Buggy Concept,  ID Buzz Concept, ID Crozz Concept, etc. )
      Instrucțiuni, sfaturi, încărcare, offtopic modele electrice. 

      9,9k
      postări
    6. 276,7k
      postări
  3. Comunitate

    1. Masina mea

      Forum dedicat prezentarilor masinilor membrilor. 

      300,9k
      postări
    2. 144,2k
      postări
    3. 119k
      postări
  4. Administrativ

    1. 10k
      postări
      • voinea
  • Posts

    • EEXCALADE
      Din pacate “procedura” asta nu rezolva nimic.  
    • Pura
      Până la urmă am găsit tot pe internet rezolvarea.  Am resetat ecu și au dispărut toate erorile.  1. Se debranșează bateria.  2. Legați firele între ele cu un cablu de alimentare fără ca acestea să atingă bateria (eu am pus un prosop pe baterie). Lăsați așa câteva minute bune, unii spun 20, alții 1 oră. Eu am lăsat mai mult și am aprins și farurile. Ideea este să se descarce tot curentul rămas pe circuitele electrice ale mașinii, care rămâne chiar dacă bateria o fost debranșată.  3. Se cuplează bateria înapoi.  4. Am pus contactul/cheia fără să pornesc motorul. Se lasă 10 sec (eu 20 să fiu sigur). Se scoate cheia/contactul. Am repetat de 2 ori.  5. Se pornește motorul și se lasă să meargă până motorul se încălzește (la mine acul a ajuns la 70).  Am oprit motorul, am pus contactul înapoi, am șters erorile cu vcds care încă se afișau pe interfață dar la verificarea pe unități ele nu se mai afișau deja. Să fie frumos, le-am șters și la a doua scanare nu mai era nimic.  Unii mai spun că pentru procedura acesta de resetare ecu, ușa șoferului să fie deschisă.  O zi bună vă doresc și sper să mai ajute și pe altcineva această informație. 
    • Bebeee
      Nu poti vedea pe loguri presiunea ceruta si presiunea reala? Nu stiu cum e la 1.6, dar la alte motorizari se putea vedea cu VCDS.
    • corad0
      Multumesc! Intradevar jantele mai mici ofera confort mult mai mare+alte avantaje!    @acidone77@vwblablaAu contract cu o companie mare de dezmembrari care cumpara toata flota in momentul in care masinile de firma sunt scoase din uz, probabil se vand pe 3 lei, nu isi bat capu' sa vanda la licitatie sau la bucata etc..   Un coleg de al meu are 90 000 km rulati in prezent si mi-a spus ca nici masina lui nu a fost servisata, cum spuneam, "cai de bataie"! 🐴 Verifici uleiu' si lichidul de racire o data pe luna, sa fie la nivel, bagi motorina si TALPA! 
    • haro
      In alta ordine de idei, felicitari pt masina, place. Si eu acum cateva luni am renuntat la jante mai mari pt a ramane la 17 si pt iarna si pt vara. Eu unul vad numai avantaje.   Ziceam ca ma abtin insa nu pot..   Am "explorat" putin mai mult si am ales si niste anvelope cu anumiti indici despre care unii spun ca ofera mai mult confort. Indice de viteza putin mai mic, etc. Dar ma opresc ca sa nu sabotez topicul.
    • Radu65
      Salutare Masina unei prietene Octavia 1 1.6 bfq merge foarte foarte rau.  Am pus vcds si mi a dat Fuel Trim Bank 1 P0171 System to lean. La prima pornire nici nu poti pleca cu masina de pe loc, nu se tureaza. Daca o tot accelerezi si dupa ce se incalzeste incepe si isi da drumul cat de cat dar tot nu se accelereaza. Eu banuiesc ca nu ii vine suficienta benzina. Azi a fost sambata si n am avut de unde sa iau piese asa ca doar am curatat bine sita la pompa si am suflat in sens invers filtrul de benzina. Ea zice ca merge mai binisor acum. Rateuri nu da deloc. Urmeaza sa ii schimb pompa si filtrul de benzina.  Masina are doar 130k km. Din pacate nu am cu ce sa verific presiunea combustibilului sa stiu sigur ca e pompa, deci e mai mult o presupunere. Dar mie asa imi pare ca merge masina, ca si cum nu se alimenteaza cum trebuie Ceva pareri, e o situatie pe are ati mai intalnit-o? Din ce am mai citit pe forum la lumea cu eroarea asta, nu le merge masina atat de rau incat sa nu se accelereze mai deloc. 
    • acidone77
      Probabil le.vor vinde la licitatii unde nu conteaza prea mult istoricul, altfel nu vad cum ai vine o masina de 200k km.fara.revizii si istoric...
    • haro
      Prost e ala care da, nu ala care cere...
    • Iulian201022
      Mulțumesc 
    • F l o r i n
      Da, pe original numai în emblema
    • F l o r i n
      Stai liniștit, la modelul tău e ușor. Sa vezi la noile A6,A7,A8... acolo distractie.
    • vwblabla
      Daca flota respectiva de automobile va fi scoasa la vanzare pentru prostime , probabil nu conteaza , nu !? 
    • dercos
      Am vazut Porsche Cayenne fara revizii facute ani la rand, luata de noua. Banii nu erau o problema, pentru ca avea sampanie cu o valoare mai mare in casa. Partea buna e ca masinile, motoarele, uleiurile, bujiile rezista mult mai mult decat s-ar crede.
    • Moog
      Acu gasii topicul tau... Pentru altii ca noi... cu Webasto...si baterie in aripa spate... NU trebuie demontat 1/2 de masina... spre deosebire de tine eu nu m-am uitat in Elsa ... de data asta Am reusit sa scot bateria si sa o pun la loc fara sa demontez prea multe...vreo citeva plastice si atat... Oricum a trebuit sa apelez la un prieten din "dotare" sa se joace cu bateria ... eu nu am avut destula forta sa o tin/misc in o droaie de directii ca sa intre acolo... La B6 a fost mai usor... avea si aia dar era a2a de 72A speciala pentru Webasto... tampitii au facut economie, in loc de 2x72A au pus 1x95A...
    • grp
      În sfârșit am reușit să fac înlocuirea caloriferului și curățarea instalației (nu eu, personal). Pentru curățare s-a folosit      și mai multe ture cu apă distilata. Ce a ieșit...         Caloriferul vechi ajunge la gunoi     Iar cel nou la locul lui     Acum am și frig și căldură. 😁 Totodată am schimbat uleiul și filtrele     am făcut puțină curățenie sub ștergătoare, am suflat vele 2 filtre (am mai comandat și unele noi)     Și am resetat intervalul de service pentru următorul an       Am rămas in continuare cu eroarea și cu gura de aerisire din dreapta pasagerului care nu bagă nimic. O sa comand motorasul de sub torpedou, să vedem dacă se rezolvă ceva după inlocuire. Credeți că el ar fi vinovatul sau altceva?     În altă ordine de idei, am scos amortizoarele de la capotă, care nu prea mai funcționau, ridicau foarte sus și în plus uneori nu se deschidea capotă.     Weekend fain tuturor!
    • corad0
      Ai raspuns tu pentru mine! 🙂 Asa e! Roata sa se invarta! Cum ziceam, la 3 ani, alta! 🫠
  • Anunt pentru oaspeti

    Pentru a avea acces în toate secțiunile forumului și a primi un număr redus de reclame vă recomandăm să vă înregistrați pe forumul nostru

×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!