Jump to content

Forum

  1. Generale

    1. 81,5k
      postări
    2. 17,8k
      postări
    3. 16,5k
      postări
  2. Tehnic

    1. 851,8k
      postări
    2. 28,6k
      postări
    3. 44,5k
      postări
    4. 172,4k
      postări
    5. Modele Electrice

      Arie de discutie pentru modelele electrice ale Grupului VW (ID, ID Roomzz Concept, ID Buggy Concept,  ID Buzz Concept, ID Crozz Concept, etc. )
      Instrucțiuni, sfaturi, încărcare, offtopic modele electrice. 

      9,9k
      postări
    6. 276,5k
      postări
  3. Comunitate

    1. Masina mea

      Forum dedicat prezentarilor masinilor membrilor. 

      300,8k
      postări
    2. 144,2k
      postări
    3. 118,9k
      postări
      • Muale
  4. Administrativ

    1. 10k
      postări
      • voinea
  • Posts

    • sutit
      am mai completat lista cu retrofit-uri radare 5Q0 cu functia Rear traffic assist, radarele acum pornesc de la 15km/h modul Easy open, daca tot eram in zona respectiva, am zis sa instalez si modulul Easy open, o placere in a deschide portbagajul plin cu cumparaturi 🤩   si m-am jucat putin cu ODIS pe memorii, am facut pe passat B7 DLA american Style, asa a inceput pasiunea pentru retrofi, a fost prima mea codare pe care am facut-o la prima masina ( a parintilor Jetta 2008) pe care am si invatat cat de cat VCDS mie imi place, sunt mandru de ce am reusit pana acum la masina😁
    • Gabriel*77
      @Cristi_VDa, știu că este o coincidență. Se schimbă la 4 ani potrivit celor de la Skoda și lichidul de frână la 3 ani. Cel puțin așa mi-au spus mie la vremea respectivă.  Eu am mers cu O3 cu bujiile ei și lichidul de frână 6 ani și 80.000 km. Nu am făcut bine, dar probleme nu am avut. Asta se întâmpla la fosta mașină. La O4 nu aș mai avea curajul ăsta. 😂 Fiecare cu norocul lui.
    • dercos
      Daca faci mai mult de 15000km intre revizii, vei completa.
    • Cosmin ZKG
      La fel ca și până acum, micul citadin își face treaba și astfel am ajuns la 70,000 km împreună, de curând ajungând la borna 205,000 km.  Am schimbat și uleiul și filtrele, mergând pe Liqui Moly împreună cu filtrele de la Mahle. Pe lângă ele s-a mai schimbat și un furtunaș buclucaș.  Drumuri bune și frumoase!                       
    • vasicri
      Eu folosesc la Toyota Corolla 0W20 și nu am completat între schimburi niciodată în 200.000 km. Sper sa nu regret că o schimb cu un Golf 8 :)). 
    • Cristi_V
      Te asigur ca chestia cu iesitul din garantie in acelasi timp este doar o coincidenta. Contraexemplul meu la exemplul tau este ca eu la fosta O2 1.4 TSI le-am inlocuit la:   1) 4 ani, 27580 km, NGK PZFR6R, Longlife 302.76 RON (67.79 EUR la cursul zilei - aprilie 2016) 2) 5 ani, 50060 km, NGK PZFR6R, Longlife 441.00 RON (89.55 EUR la cursul zilei - aprilie 2021)   Masina a fost in garantie doar 2 ani.   Si la vremea aceea unii care mergeau mai mult au comentat ca au mers 80000 km sau cam asa dar nu le-au inlocuit pentru ca nu aveau anii. Deci pareri si pareri.   
    • Ionut Catrinoiu
      Salut, până la urmă ce plăcuțe ai pus? Eu sunt la al doilea schimb cu plăcuțe OEM, achiziționate din reprezentanta, montate tot la ei și scârțâie ca la nebuni. Cele “de fabrică” nu au scârțâit niciodată. 
    • ph13xlv
      Salutare! Decodare, va rog frumos! WVWZZZ3CZLE008462
    • F l o r i n
      Interfata utilizata este originala?
    • akon
      O intreaga discutie cu aceste bujii, eu am pus Bosch. Dupa vreo 20k km nu sughite nimic.  Am mai postat, la 1.5TSI ai cam 3 variante: originale cu cod VAG care sunt produse de NGK, NGK si Bosch. Chiar si site-ul lor indica acest lucru. Daca cele produse de NGK aftermarket sunt de aceeasi calitate cu cele originale nu stiu, la alte piese stiu sigur ca anumiti producatori au linii separate pt OEM si Aftermarket chiar daca in sine este acelasi produs.
    • corad0
      @cristi511 Te cred. Pana la urma departe de noi sa ajungem sa fim vreodata multumiti. E in firea omului, asa suntem construiti, niciodata nu o sa fim satisfacuti pana la capat si ne vom dori intotdeauna mai mult. Daca ne-am permite un Roma de 300 000 eur sunt sigur ca am visa la un LaFerrari de 3 000 000 eur si tot asa.   De multe ori facem alegeri pe care le consideram "aducatoare de fericire" desi cu un bun te obisnuiesti foarte repede si fericirea este de moment, eu personal m-am plictisit destul de repede de toate masinile, intotdeauna mi-am dorit sa experimentez cat mai multe si cat mai diferite.   Fiind pasionati, noi vedem masina ca fiind ceva mai mult decat un mijloc de transport care te duce din punctul A in punctul B, un fier care mananca bani si atunci cand sta pe loc,  dar daca stai sa te gandesti, cam la asta se rezuma. Totusi, daca asta ne face fericiti, atunci nu conteaza parerea nimanui.   E misto Alfa, are prestigiu, e frumoasa, interioare sexi, "noroc" ca se strica multe repede si mananc si io o paine. 😄 Glumesc, bineinteles, pana la urma toate modelele noi se strica foarte repede din pacate, sunt construite intentionat in asa fel. Piata pieselor auto este in continua crestere exponentiala, iar reprezentantele,   dealerii privati si garajele de reparatii private se inmultesc in fiecare zi, cel putin in UK dar sunt convins ca si in restul tarilor, cererea este foarte mare, (chiar daca inflatia e de vreo 38% comparativ cu acum 10 ani) pana la urma e un lucru bun, economia creste, apar locuri de munca si tara se dezvolta.   Managerul regional mi-s spus ca toate Alfele vor fi electrice din 2027, trist. 😌          
    • EEXCALADE
      Nu spun eu . Sunt informatii oficiale disponibile pe net . OE = piesa originala  Vezi link-ul atasat pr detalii
    • tavitara
      Nu conteaza locul unde se produc , OE sunt cele care se folosesc pe linia de asamblare a masinii indiferent de producator si locul unde au fost fabricate    
    • Gabriel*77
      @EEXCALADE Plauzibil ceea ce spui pentru că e logic. Un produs, o componentă, ale unei mașini sunt proiectate de fabrică dar ce știu eu este că fabrica NU produce toate piesele sau subansamblele la fața locului. Nici nu ar avea cum. Roțile, cauciucurile, farurile, geamurile, fețele de uși, și multe altele... Ori, astea sunt OEM sau OE? Întrebarea e retorică pentru că am înțeles explicația și logica ei. Singurele piese care se fac 100% în fabrică, OE și OEM, sunt elementele de caroserie care se pun pe mașină înainte de a intra la vopsit, pentru că sunt debitate acolo.  
    • cristi511
      Hai sa ti dau răspunsul sincer: n-am avut bani de x3 nou cu ce imi doream   Faptul ca dupa ce am luat aro italian am descoperit ce miscare senzationala am facut (din prostie/noroc) e doar consecinta necumpararii bavarezei.    Lumina mi s-a aprins dupa.   Ca sa iti faci o idee, am vandut a4 si c-ul in 2 saptamani cand mi s-a pus pata.   Deci...nebunia are multe forme. 😉
    • Roboo01
      Am verificat mufa de la becul brichetei, nu vine curent pe ea, am desfăcut nu văd niciun fir care să fie rupt sau întrerupt. 
  • Anunt pentru oaspeti

    Pentru a avea acces în toate secțiunile forumului și a primi un număr redus de reclame vă recomandăm să vă înregistrați pe forumul nostru

×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!