Jump to content

Forum

  1. Generale

    1. 81,5k
      postări
    2. 17,8k
      postări
    3. 16,5k
      postări
  2. Tehnic

    1. 851,8k
      postări
    2. 28,6k
      postări
    3. 44,5k
      postări
    4. 172,4k
      postări
    5. Modele Electrice

      Arie de discutie pentru modelele electrice ale Grupului VW (ID, ID Roomzz Concept, ID Buggy Concept,  ID Buzz Concept, ID Crozz Concept, etc. )
      Instrucțiuni, sfaturi, încărcare, offtopic modele electrice. 

      9,9k
      postări
    6. 276,5k
      postări
  3. Comunitate

    1. Masina mea

      Forum dedicat prezentarilor masinilor membrilor. 

      300,8k
      postări
    2. 144,2k
      postări
    3. 118,9k
      postări
      • Muale
  4. Administrativ

    1. 10k
      postări
      • voinea
  • Statistici forum

    37,6k
    Număr total de subiecte
    2,3m
    Număr total de postări
  • Cine este online   25 Membri, 2 Anonimi, 379 Vizitatori (Vezi lista completă)

    • b94uri
    • bbv1976
    • ungurcristian
    • cristi511
    • costi124
    • fanyfany
    • razvancc
    • Adria_n
    • micutu82
    • ppp3
    • Vlad-Mihai
    • ionut_che
    • Andrei.icstr
    • halamadrid
    • EEXCALADE
    • bibildocu
    • mirceateodor
    • fm_2511
    • Dan Adrian 1975
    • andrey2003
    • jnipy
    • Danipav89
    • zidanne
    • andrusel
    • Doc Morelli
  • Images

  • Posts

    • fm_2511
      Am 168k km, ma gandesc sa schimb distributia (pana la 210k mai e cale lunga, dar deja au mai bine de 8 ani). Aveti idee cam cat costa aproximativ un schimb distributie+pompa apa+etc+manopera?
    • halamadrid
      Cand mai rad aia cu rombul, zi-le doar atat: 1.2 tce.😁 Eu as merge pana la reprezentanta sa pierd vremea pe acolo, oricum e in avantajul tau sa anunti cat mai devreme consumul, daca pe viitor s-ar constata ca exista intr-adevar o problema.
    • ili2k2
      ms de info..   Daca asta reprezinta normalul, atunci e normal ca cei cu sigla in romb sa rada de masinile noastre.. am inceput sa cumpar la bidon de 5l sa completez la masina noua. In stilul asta la 30.000km nu mai are rost sa schimb uleiul ca e deja inlocuit tot, si inca ceva in plus. Daca aveam un stil mai sportiv ce faceam?  Odata cu Superb-ul si cu Rapid-ul, credeam ca am scapat de consumul de ulei la vw si ca ne indreptam spre directia buna.. ambele cu 0w30 original.
    • Gabriel*77
      Eu cred că fiecare dintre cei care postează aici are informații de la cei care se ocupă cu mașini, surse serioase vreau să cred, și experiența mașinii, sau mașinilor anterioare.    Evident că pe parcursul evoluției tehnologiei, a motoarelor, a siguranței active ori pasive, a protecției mediului etc, lucrurile se schimbă și odată cu asta și procedurile sau standardul după care se lucrează.    De multe ori discuțiile sunt contradictorii, din cauza informațiilor contradictorii deținute de fiecare în parte, și de aici și divergența.    Cert este că mașinile de generație nouă nu mai pot și comparate cu cele de acum 30 de ani, dar unele principii de funcționare nu se schimbă niciodată.    Nu va exista niciodată o mentenanță unitară pentru că fiecare crede că e mai bine cum face el și va fi influențat de informațiile pe care le are vizavi de întreținerea mașinii, din manual sau de la mecanici, și evident în funcție de cum le înțelege și percepe.   Deci...    Noi doar împărtășim experiențe...   
    • clau_j17
      Hello, hello 😃 Targu-Jiu - Buftea (Ilfov), 2 persoane     
    • DB86CLP
      Salutare, i-am facut un mic "upgrade" golfuletului....am montat un kit Eibach SPORTLINE. Rezultatul in pozele de mai jos, personal imi place foarte mult!
    • DeViAnS
      @adddx in caz ca nu ai vandut pompa CP4.1 iti sugerez sa o montezi la loc. Prin ce ai facut tu am trecut si eu, iar cea mai buna solutie a fost sa revin la pompa originala. Experienta cu CP3 nu mi-a adus decat bani cheltuiti, injectoare decalibrate si un DPF distrus. Se pare ca nu merge pe toate variantele de ECU modificarea. 
    • florynbadescu
      Salutare tuturor. La masina din semnatura am o problema cu pornirea cam de 1 an de zile (se manifesta ''random'') in sensul ca nu porneste la cald decat la a 2 a sau a 3 a cheie, la cald insemnand dupa ce stationeaza cam 1 ora. Daca pornesc la 10- 50 min sau imediat dupa oprire porneste bine. Problema se manifesta mai des de cand a venit caldura si motorul ramane mai mult timp cald dupa oprire. Deci dimineata la rece porneste la sfert, daca merg, nu conteaza pe ce distanta si motorul se incalzeste la temperatura optima de functionare 90 grade si apoi opresc pentru 1 ora sau 2 nu mai porneste decat la a 3 a cheie fara sa scoata fum sau miros urat. Daca o las mai mult timp oprita, peste 2-3 ore, porneste din prima. Nu am erori, bujii, fise si bobina de inductie schimbate de 2000km. Masina are gpl de 30.000km, am incercat sa opresc gazul si sa pornesc pe benzina si la fel face. Daca ar fi pompa de benzina ar mai porni la prima cheie dimineata? Masina nu are filtru de benzina, nici regulator de presiune benzina si nici egr. Am verificat vizual senzorul de turatii si nu pare crapat acel magnet. La deschiderea portierei se aude acel bazait deci nu ar fi releul. Sa fie de la injectoare sau clapeta de acceleratie (care este curata si adaptata)? Multumesc anticipat, paste fericit!
    • nicusan
      Poate ne deranjează că unii ne dau explicații care sunt peste cunoștințele noastre, poate că noi vrem să ne reparăm numai singuri mașinile noastre, dar vlahdacoriman este mai mult ca sigur unul dintre cei mai buni de pe aici și să sperăm că nu ne abandonează dacă îl solicităm.
    • costycirstea
      Va salut...   Am facut cum mi-ati zis dar nu reusesc sa scap de eroarea asta...     Address 03: ABS Brakes        Labels: Redir Fail!    Part No SW: 3C0 614 095 P    HW: 3C0 614 095 P    Component: ESP 440 C2     H015 0003      Revision:  H015       Serial number: 0658514579    Coding: 0013602    Shop #: WSC 00028 028 00001    VCID: 2F66A4D6BECA5A6626F 1 Fault Found  00810 - Sensor 1/2 for Brake Pressure              005 - No or Incorrect Basic Setting / Adaptation
    • Cristi_V
    • starfx
      Motorizarea 2.0 TSI pentru Superb 4 a aparut in Germania, Cehia, Polonia, Slovacia. Urmeaza sa vina si la noi. Cel putin asa sper. 
    • andrei_221
      toate motoarele cu VVt pe admisie au problema cu pornirea la un moment dat, cand se blocheaza valva  
    • akon
      O sa apara @Cristi_V sa spuna la lui doar la 4 ani i-au schimbat lichidul, inspectia o face doar la 2 ani etc 🤦‍♂️ Mi se pare oricum ca despre intretinerea O4 informatiile de aici sunt deja suficiente,ce va urma, doar gargara !
    • AndreiSV2017
      Salutare, detin un Audi A4 B8.5 an 2015, 2.0 tdi 190 cp,  cod motor CNHA si intampin si eu problema cu pornirea grea si cateodata porneste si se opreste. Pe tester am eroare P0341 Camshaft Position Sensor (G40): Implausible Signal.Se poate ca si acest motor sa aibe problema cu valva VVT?Se cunosc ceva probleme in legatura cu valva pe motorul de 190 cp? Multumesc.
    • rares v
      Va salut! Cu ce switch pot inlocui pe cele originale? Cumva V4NC sau V4NST7-UL? Vreau sa inlocuiesc doar partea superioara pt ca este uzata. Va multumesc  
  • Anunt pentru oaspeti

    Pentru a avea acces în toate secțiunile forumului și a primi un număr redus de reclame vă recomandăm să vă înregistrați pe forumul nostru

×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!