Jump to content

Forum

  1. Generale

    1. 81,6k
      postări
    2. 17,8k
      postări
    3. 16,6k
      postări
  2. Tehnic

    1. 852,1k
      postări
    2. 28,6k
      postări
    3. 44,5k
      postări
    4. 172,5k
      postări
    5. Modele Electrice

      Arie de discutie pentru modelele electrice ale Grupului VW (ID, ID Roomzz Concept, ID Buggy Concept,  ID Buzz Concept, ID Crozz Concept, etc. )
      Instrucțiuni, sfaturi, încărcare, offtopic modele electrice. 

      9,9k
      postări
    6. 276,7k
      postări
  3. Comunitate

    1. Masina mea

      Forum dedicat prezentarilor masinilor membrilor. 

      300,9k
      postări
    2. 144,2k
      postări
    3. 119k
      postări
  4. Administrativ

    1. 10k
      postări
      • voinea
  • Posts

    • vp44
      Daca aveti montate pe motoarele astea injectoare piezoelectrice,siemens-continental-vdo,luati un instrument de masura si verificati rezistenta ,,bobinei" Ideal ar trebuie sa masoare intre 170 kilohmi si 200.Uneori,pe unele motoare,functioneaza si cu mai putin,dar dau probleme cu fumul,pornirea,si tacanitul caracteristic. Masuratorile se fac de obicei cu un instrument de masura capabil sa suministreze tensiuni de pina la 500v....1000v....nu bagati nimic in priza,eu ma refer la instrumente de masura care furnizeaza astfel de tensiuni atunci cind se fac masuratori. A doua masuratoare,CAPACITATEA ,,bobinei" recomandata intre 2,5 si 5 microfarazi. Daca aceste masuratori au dat rezultate bune,cu un instrument de masura care poate furniza 125v.....1000v masurati scurgerile de tensiune la masa...la corpul injectorului. Cu un cablu al instrumentului de masura tineti pe unul din contactele bobinei injectorului,iar al doilea pe corpul injectorului. Masuratori pe senzorul de presiune de pe rampa. Acesta are trei fire,pe doua se alimenteaza cu 5v iar pe al treilea,iese tensiunea de referinta conform presiunii acumulate in rampa. Masurati intre firul de masa si cel de referinta,cu contactul pus,trebuie sa aveti minim 0,4v...0,6v ceea ce indica o presiune de 0 bar. Cind dati la cheie,ca motorul sa porneasca,aveti nevoie de aproximativ 1,2v care corespunde unei presiuni de 300 bar. Daca la masuratoare instrumentul indica sub 0,5v sau peste 4,5v inseamna ca senzorul este defect. Ca sa masurati regulatorul de pe rampa sau cel de pe pompa aveti nevoie de osciloscop. Daca vi se par corecte rezultatele,si banuiti ca injectoarele nu primesc impulsuri electrice,si nu aveti nici osciloscop,faceti rost de un led si o rezistenta de aprox 1k,pe care o veti lipi de unul din terminalele ledului,apoi introduceti terminalele led/rezistenta in conectorul fiecarui injector,si dati la cheie.Daca pilpaie,e ok,daca nu inseamna ca nu primeste impuls electric. Pentru mecanici,in comert exista truse cu dopuri false,care imita forma fiecarui regulator de pompa de injectie,si care pot fi folosite ca sa aflati daca partea mecanica a pompei este ok,si baga presiune,sau daca defect este doar regulatorul de presiune. Aceste dopuri false,se pun in locul regulatorului,menirea lui fiind ca sa lase sa treaca toata motorina spre interiorul pompei,inchizind trecerea spre retur care normal este controlata de regulator. Un regulator de presiune(debit) al unei pompe de injectie,se comporta ca un robinet,cind primeste semnal de la ECU,incepe si inchide trecerea spre retur a motorinei,facind in asa fel sa se acumuleze in interiorul pompei.Atunci cind sint defecte sau nu primesc semnal de la ECU,regulatoarele ramin deschise complet,mare parte din motorina iesind spre rezervor prin retur.  
    • enescu95
      salut, am un un vw jetta 1.6 cayc 2012 manual, de ceva vreme porneste greu la rece - invarte de 3-4 ori dupa porneste, la cald porneste ok;  ce as putea sa fac ? mentionez ca bujiile si bateria sunt schimbate!  Multumesc ! 
    • cipikd
      Salutare.  Am găsit o piese care seamana cu un restrictor pe furtunul de antigel care iese din carcasa filtrului de ulei. Asa este normal?
    • skodamen
      Pai poate in 90000 a completat ceva litri de ulei  
    • tavitara
      Imediat o vinde Va crapa la cel care o cumpara
    • tavitara
      E ca si cum ai porumbei care stau mereu pe pervaz , ii gonesti si stergi ce au facut ei Porumbeii se vor intoarce ca ala e locul lor Pana nu scapi de porumbei , poti sterge in fiecare zi  
    • xplozia
      Stie cineva cum se schimba becul de mers inapoi pe un B8 berlina. Am constatat ca pe partea stanga nu se mai aprinde. Este cel din stopul inclus pe capota portbagaj, ca cel de aici: https://m.olx.ro/d/oferta/stop-spate-st-dr-vw-passat-b8-2015-2020-IDfnsLy.html
    • Radu65
      Am luat toate measuring blocks la rand si nu am gasit nimic cu presiunea benzinei
    • EEXCALADE
      Din pacate “procedura” asta nu rezolva nimic.  
    • Pura
      Până la urmă am găsit tot pe internet rezolvarea.  Am resetat ecu și au dispărut toate erorile.  1. Se debranșează bateria.  2. Legați firele între ele cu un cablu de alimentare fără ca acestea să atingă bateria (eu am pus un prosop pe baterie). Lăsați așa câteva minute bune, unii spun 20, alții 1 oră. Eu am lăsat mai mult și am aprins și farurile. Ideea este să se descarce tot curentul rămas pe circuitele electrice ale mașinii, care rămâne chiar dacă bateria o fost debranșată.  3. Se cuplează bateria înapoi.  4. Am pus contactul/cheia fără să pornesc motorul. Se lasă 10 sec (eu 20 să fiu sigur). Se scoate cheia/contactul. Am repetat de 2 ori.  5. Se pornește motorul și se lasă să meargă până motorul se încălzește (la mine acul a ajuns la 70).  Am oprit motorul, am pus contactul înapoi, am șters erorile cu vcds care încă se afișau pe interfață dar la verificarea pe unități ele nu se mai afișau deja. Să fie frumos, le-am șters și la a doua scanare nu mai era nimic.  Unii mai spun că pentru procedura acesta de resetare ecu, ușa șoferului să fie deschisă.  O zi bună vă doresc și sper să mai ajute și pe altcineva această informație. 
    • Bebeee
      Nu poti vedea pe loguri presiunea ceruta si presiunea reala? Nu stiu cum e la 1.6, dar la alte motorizari se putea vedea cu VCDS.
    • corad0
      Multumesc! Intradevar jantele mai mici ofera confort mult mai mare+alte avantaje!    @acidone77@vwblablaAu contract cu o companie mare de dezmembrari care cumpara toata flota in momentul in care masinile de firma sunt scoase din uz, probabil se vand pe 3 lei, nu isi bat capu' sa vanda la licitatie sau la bucata etc..   Un coleg de al meu are 90 000 km rulati in prezent si mi-a spus ca nici masina lui nu a fost servisata, cum spuneam, "cai de bataie"! 🐴 Verifici uleiu' si lichidul de racire o data pe luna, sa fie la nivel, bagi motorina si TALPA! 
    • haro
      In alta ordine de idei, felicitari pt masina, place. Si eu acum cateva luni am renuntat la jante mai mari pt a ramane la 17 si pt iarna si pt vara. Eu unul vad numai avantaje.   Ziceam ca ma abtin insa nu pot..   Am "explorat" putin mai mult si am ales si niste anvelope cu anumiti indici despre care unii spun ca ofera mai mult confort. Indice de viteza putin mai mic, etc. Dar ma opresc ca sa nu sabotez topicul.
    • Radu65
      Salutare Masina unei prietene Octavia 1 1.6 bfq merge foarte foarte rau.  Am pus vcds si mi a dat Fuel Trim Bank 1 P0171 System to lean. La prima pornire nici nu poti pleca cu masina de pe loc, nu se tureaza. Daca o tot accelerezi si dupa ce se incalzeste incepe si isi da drumul cat de cat dar tot nu se accelereaza. Eu banuiesc ca nu ii vine suficienta benzina. Azi a fost sambata si n am avut de unde sa iau piese asa ca doar am curatat bine sita la pompa si am suflat in sens invers filtrul de benzina. Ea zice ca merge mai binisor acum. Rateuri nu da deloc. Urmeaza sa ii schimb pompa si filtrul de benzina.  Masina are doar 130k km. Din pacate nu am cu ce sa verific presiunea combustibilului sa stiu sigur ca e pompa, deci e mai mult o presupunere. Dar mie asa imi pare ca merge masina, ca si cum nu se alimenteaza cum trebuie Ceva pareri, e o situatie pe are ati mai intalnit-o? Din ce am mai citit pe forum la lumea cu eroarea asta, nu le merge masina atat de rau incat sa nu se accelereze mai deloc. 
    • acidone77
      Probabil le.vor vinde la licitatii unde nu conteaza prea mult istoricul, altfel nu vad cum ai vine o masina de 200k km.fara.revizii si istoric...
    • haro
      Prost e ala care da, nu ala care cere...
  • Anunt pentru oaspeti

    Pentru a avea acces în toate secțiunile forumului și a primi un număr redus de reclame vă recomandăm să vă înregistrați pe forumul nostru

×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!