Jump to content

Forum

  1. Generale

    1. 82,1k
      postări
    2. 17,8k
      postări
    3. 16,6k
      postări
  2. Tehnic

    1. 857,4k
      postări
    2. 28,7k
      postări
    3. 44,4k
      postări
    4. 174,8k
      postări
    5. Modele Electrice

      Arie de discutie pentru modelele electrice ale Grupului VW (ID, ID Roomzz Concept, ID Buggy Concept,  ID Buzz Concept, ID Crozz Concept, etc. )
      Instrucțiuni, sfaturi, încărcare, offtopic modele electrice. 

      10,6k
      postări
    6. 279,7k
      postări
  3. Comunitate

    1. Masina mea

      Forum dedicat prezentarilor masinilor membrilor. 

      303k
      postări
    2. 144,2k
      postări
      • CristiALF
    3. 119,3k
      postări
  4. Administrativ

    1. 10k
      postări
      • voinea
  • Statistici forum

    37,9k
    Număr total de subiecte
    2,3m
    Număr total de postări
  • Cine este online   20 Membri, 2 Anonimi, 337 Vizitatori (Vezi lista completă)

    • claudiu1900
    • The driver 01
    • EEXCALADE
    • bobo_avr
    • corad0
    • Dudutz18
    • Bismark
    • gabriel88
    • atti206
    • maruletz
    • florel00
    • valentyn4
    • NuCeTaNu
    • grp
    • adrian001
    • Scotianu
    • iulian.radu91
    • victoriamea96
    • pronet
    • cascadoru
  • Images

  • Posts

    • Nenciu Victor
      vad ca mi s-a mutat postarea, uitai sa mentionez faptul ca ma refer la jante oem.  Bebeee eu m-am gandit ca difera tot asa din cauza greutatii, dar cred ca greutatea masinii sta in anvelope mai mult decat in jante.  Dar iti multumesc pentru opinie  
    • Bebeee
      @Nenciu Victoreu personal, nu cred sa fie mai rezistente niste jante facute pt Tiguan fata de niste jante facute pentru Passat. Posibil sa fie mici diferente in functie de greutatea masinilor pe care le echipeaza, dar sigur nu o sa fie probleme.  La jantele aftermarket gasesti in omologarile TUV si greutatea maxima suportata de janta. 
    • Nenciu Victor
      salutare grup, dupa cum bine stiti sunt grupuri si grupuri pe care se vand diverse jante din diverse surse.  intrebarea mea daca eu gasesc jante pentru tiguan spre exemplu scris in anuntul vanzatorului si le pun de exemplu pe passat, schimband cauciucurile dar jantele respecta ET,J si R ... vor fi probleme, stiti cumva daca constructiv sunt mai rezistente cele pentru suv-uri ?    va multumesc ... 
    • davidut5
      Asa arata testele.       Și corecțiile, tot mare pe 4, și pe 1 acum. https://youtu.be/roj9ipokSCs
    • ddexter
      Fratilor, cititi topicul, pe pagina precedenta am pus poza cum apare functionarea in 2 cilindri
    • lupo_bv
      Este posibil să nu fie reglată bine, deşi din ce văd între 1800 şi 2500 ar trebui să tragă foarte bine Încearcă să faci nişte loguri în Basic settings, vezi link-ul de mai jos. La logul în mers ar fi de preferat să selectezi grupurile din Measuring Blocks. Dacă foloseşti Advance measuring bloks caută şi  Duty Cycle pentru turbină.  
    • davidut5
      3.0tdi v6, presiune mica la injectie, eroare cu limitare de putere. A schimbat doua regulatoare de pe rampa, unul ieftin si unul bosch. Dupa ceva timp eroare din nou, am gasit la valva de pe pompa oringul din varf ciupit cam la ocol, bagat cu forta fara ungere probabil. Poate sa dea eroarea de la acel oring?
    • vp44
      De vina sint injectoarele,aproape 100%.Stiu ca e greu de crezut ce spun,dar eu sint specializat pe acest motor 1,6 tdi seat,audi,vw care au montate injectoare siemens 03L130277B.Ieri,spre exemplu,dupa ce am reparat si montat 4 injectoare de acest tip pe un audi a3,am avut surpriza sa se menisfeste exact cum spune colegul mai sus. Am scos injectorul cil 4 care imi dadea si eroare,si l-am testat din nou pe bancul de probe,totul absolut ok. Duza noua,injector reconstruit,piese noi,si bobina folosita cu 3,51 microfarazi,si 197 kohmi pe instrumentul de masura cu 125v pe tester. Dupa aceste teste,am facut altele pe megatester  special pentru asa ceva,si am obtinut aceleasi valori. Ca sa elimin orice indoiala,am schimbat bobina,am recalibrat injectorul,si l-am montat.......totul ok,mers rotund,consum mic,masina are viata ca in prima zi.  
    • FlorinCJN
      Am reconditionat turbina (Garret 1646) la un VW Touran 1.9 TDI cod motor BRU 90 CP, iar dupa reconditionare nu mai trage la fel. Inainte simeteam cum de la 1800 RPM ma impinge in scaun si tragea constant pana la turatii ridicate. Acum senzatia asta o am doar in jur de 2300-2400 RPM, dar se simte ca nici macar de aici nu trage ca inainte. In plus, daca ridic piciorul de pe acceleratie in jur de 2000 RPM face un sunet ca de bufnita (owling sound, overboost?).    Mecanicul mi-a spus ca turbina nu este reglata cum trebuie, am mers inapoi la cei la care am reconditionat-o si bineinteles ca nu este vina lor, ei zic ca este reglata dupa specificatiile producatorului. Am facut un log in mers, treapta a-3-a, talpa de la 1500 RPM la 4000 RPM si intr-adevar, turbina nu pare sa lucreze corespunzator.   Nu as dori sa platesc manopera pentru demontat/montat si sa ma intorc de la "reglaj" cu acelasi rezultat. Se poate regla direct pe masina, dupa valorile din VCDS? La cum arata logul, trebuie umblat la lungimea tijei sau/si surubul de oprire? De asemenea, aceeasi tubina vine pe mai multe motorizari cu cilindree diferita, putere diferita. Reglajul trebuie facut specific pentru codul motor? 1.xls
    • F l o r i n
      Da, se poate activa
    • lupo_bv
      Daca corecțiile sunt ok verifica si presiunea de combustibil in rampa.
    • davidut5
      Se comporta ciudat si daca vreau sa fac adaptare cantitate injectata la setari de baza. Adica calc frana si acceleratia si normal trebuia sa urce turatia la 1500 parca, dar la mine turatia variaza cu 50-100 ture sus jos de la ralanti. Cand am schimbat injectorul tin minte ca se accelera la 1500. Am verificat corectiile la prima pornire din zi si au fost foarte ok, ceva pana in 0.5. Curios ca, inainte sa schimb egr am vazut corectie aproape de 3 pe cilindrul 4, si acum la verificare sunt toate bune. Luni le montez si vad daca se manifesta si gatuirea asta, eventual verific si corectiile. Multumesc.
    • EEXCALADE
      Verifica valori injectoare cand nu se accelereaza
    • levis36
      Skoda O2 2010 1,6 td-cr  300.000 kilometri cu dieselgate. Parca își face regenerări prea dese de multe ori începe regenerarea dar din neatenție opresc motorul și pornesc ventilatoarele. Care ar fi incarcarea maxima a dpf. O poza înainte de regenerare. Ce ar trebui sa mai urmăresc?
    • Razvan087
      Buna seara.  Aveti idee ce reprezinta acel 45% incercuit din oil ash residue? Multumesc
    • sandumbogdan
      Eu am Passat B9 1.5eTsi cu DQ200. Am observat ca in modul D trece foarte des in mod coasting unde opreste motorul si deci avand 0 rpm e clar ca e si scoasa din viteza pentru ca altfel ar avea ceva rpm. In modul S nu mai opreste motorul si deci nici nu o mai scoate si baga in viteza asa des. Oare pentru cutia de viteze e mai sanatos sa o tin in S?
    • davidut5
      Skoda 1.6  cayc, la pornire la rece nu se accelereaza si se ingatuie, merge in suturi. Istoricul nu e foarte mare din ce am facut eu. Injector cil 3 nou si egr nou original. Am dus injectoarele la verificat si sunt foarte bune, am vazut ca are un debitmetru hella. Nu apare nici o eroare si din parametrii nu mi-a sarit nimic in ochi. Ma gandesc la egr si recirculare excesiva, desi pare ok actual cu specificat, sau sa fie tot pe injectie ceva? Parca la revenire la ralanti cu ac pornit se gatuie de 2-3ori pana se stabilizeaza. Daca tin minte bine are soft pre-dieselgate.
    • DUB77
      Ceau,   1.Imi spuneti va rog daca pentru eroarea p17bf Pump Protection Maximum Limit Reached la un DQ200, a rezolvat cineva problema cu kit ul Otomatec P17BF Repair Kit – Mechatronic Hydraulic ? 2. In caz ca trebuie schimbat mecatronicul, se poate imperechea cu oricare altul de pe dq200? Multumesc anticipat
  • Anunt pentru oaspeti

    Pentru a avea acces în toate secțiunile forumului și a primi un număr redus de reclame vă recomandăm să vă înregistrați pe forumul nostru

×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!